Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_12.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_12."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_12 15. 4. 20133.L 8. 4. 2013

2 Značka – funkce značky Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Marketing a management Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Funkce obchodní značky, vývoj značky Tematická oblast: Produkt a propagace

3 Značka – funkce značky  odlišuje produkt od konkurenčních  usnadňuje identifikaci produktu zákazníky  vyjadřuje určité hodnoty, nabízené výrobcem (zákaznické výhody, prestiž…)  je určitým garantem pravděpodobné kvality  pro výrobce představuje možnost stanovit vyšší cenu (podle „zvučnosti“ značky)  obvykle se vyvíjí „modernizuje“ v čase

4 Značka – funkce značky - úkol V internetovém vyhledávači najděte vývoj automobilových značek. (Nápověda: přes vyhledání Proměny slavných automobilových log)

5 Značka – funkce značky - řešení V internetovém vyhledávači najděte vývoj automobilových značek. (Nápověda: přes vyhledání Proměny slavných automobilových log) http://www.mediaguru.cz/2012/05/promeny -slavnych-automobilovych-log/

6 Zdroje  Wikimedia Commons: commons.wikimedia.org. Datum citace [2013-04-08]. Dostupné na: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Mattoni_sport.JPG http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:New_%C5%A0koda_l ogo-2.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/Zna czek_Mercedesa.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Mitsubishi_logo.svg  Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998.  Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_12."

Podobné prezentace


Reklamy Google