Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJosef Čermák
1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_12 15. 4. 20133.L 8. 4. 2013
2
Značka – funkce značky Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Marketing a management Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Funkce obchodní značky, vývoj značky Tematická oblast: Produkt a propagace
3
Značka – funkce značky odlišuje produkt od konkurenčních usnadňuje identifikaci produktu zákazníky vyjadřuje určité hodnoty, nabízené výrobcem (zákaznické výhody, prestiž…) je určitým garantem pravděpodobné kvality pro výrobce představuje možnost stanovit vyšší cenu (podle „zvučnosti“ značky) obvykle se vyvíjí „modernizuje“ v čase
4
Značka – funkce značky - úkol V internetovém vyhledávači najděte vývoj automobilových značek. (Nápověda: přes vyhledání Proměny slavných automobilových log)
5
Značka – funkce značky - řešení V internetovém vyhledávači najděte vývoj automobilových značek. (Nápověda: přes vyhledání Proměny slavných automobilových log) http://www.mediaguru.cz/2012/05/promeny -slavnych-automobilovych-log/
6
Zdroje Wikimedia Commons: commons.wikimedia.org. Datum citace [2013-04-08]. Dostupné na: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Mattoni_sport.JPG http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:New_%C5%A0koda_l ogo-2.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/Zna czek_Mercedesa.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Mitsubishi_logo.svg Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998. Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.