Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Využití ICT ve výuce přírodovědy

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Využití ICT ve výuce přírodovědy"— Transkript prezentace:

1 Využití ICT ve výuce přírodovědy
5.A

2 Motivační část - pracovní list - interaktivní tabule

3 Vyřeš matematické příklady a dozvíš se správnou odpověď.
Doplň do textu… „Jediný život ve vesmíru byl objeven na planetě Zemi. Živé organismy se během svého vývoje musely přizpůsobit nejrůznějším podmínkám přírody. Podmínky pro život na naší planetě ovlivňuje __________ a ___________.“ Vyřeš matematické příklady a dozvíš se správnou odpověď. S : 9 = D 12 * 3 = A 90 * 2000 = P 600 * 4 = N 33 * 3 = E 540 000 : 600 = Č 490 : 70 = Í 14 * 9 = B 2 400 : 6 = O : 1000 =

4 P O Č A S Í P O D N E B Í _____ _____ _____ _____ _____ _____
_____ _____ _____ _____ _____ _____   a _____ _____ _____ _____ _____ _____ _____ P O D N E B Í

5 Doplň do textu… „Jediný život ve vesmíru byl objeven na planetě Zemi. Živé organismy se během svého vývoje musely přizpůsobit nejrůznějším podmínkám přírody. Podmínky pro život na naší planetě ovlivňuje ___________ a ____________.“

6 VÝBORNĚ!

7 Úvod do tématu

8 Podnebí (= klima) Podnebí je určeno:
Stále se opakující průběh počasí v určité oblasti. Na celé Zemi nejsou stejné podnebné podmínky. Podnebí je určeno: nadmořskou výškou oblasti vzdáleností krajiny od rovníku vzdáleností krajiny od moře

9 PODNEBNÉ PÁSY TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS SUBTROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS
MÍRNÝ PODNEBNÝ PÁS POLÁRNÍ PODNEBNÝ PÁS

10 ROVNÍK POLÁRNÍ PODNEBNÝ PÁS MÍRNÝ PODNEBNÝ PÁS
SUBTROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS ROVNÍK TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS SUBTROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS MÍRNÝ PODNEBNÝ PÁS POLÁRNÍ PODNEBNÝ PÁS

11 Příprava projektu Rozmanitosti přírody na Zemi - podnebné pásy „Cestujeme po celé Zemi“

12 Popis – stručné představení tématu
Úkol – Ve skupinkách ostatním představit vybraný podnebný pás (min.papír velikosti A3, možnost práce v PowerPointu, obrázky, popisky) Postup Rozdělení do skupinek (náhodné). Sdělení úkolu a představy učitele. Los podnebného pásu. Rozdělení rolí a jednotlivých úkolů v rámci skupiny. Zpracovávání materiálů, vlastní práce (během hodin PŘ). Prezentace projektů. Hodnocení a sebehodnocení. 4. Závěr - reflexe

13 Fotodokumentace tvorby dětí + krátké video záběry prezentací

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25 Závěr – zhodnocení a reflexe
Co jsme se měli naučit? získat nové poznatky o jednotlivých podnebných pásech spolupracovat ve skupině, vzájemně komunikovat vyhledávat informace z různých zdrojů rozlišovat důležité informace od méně důležitých řešit problémy vzniklé při plnění úkolu naslouchat si hodnotit a sebehodnotit

26 Na čem musíme zapracovat?
Co se nám povedlo? získat nové poznatky o jednotlivých podnebných pásech spolupracovat ve skupině, vzájemně komunikovat vyhledávat informace z různých zdrojů (internet, encyklopedie..) využít ICT ve výuce (interaktivní tabule, PowerPoint prezentace dětí) naslouchat si řešit problémy vzniklé při plnění úkolu hodnotit ostatní Na čem musíme zapracovat? souvislý mluvený projev lepší vyjadřování vyhledávání a rozlišování důležitých informací od těch méně důležitých

27 Vypracovala: Mgr.Pavlína Mladá ZŠ Václava Havla Poděbrady


Stáhnout ppt "Využití ICT ve výuce přírodovědy"

Podobné prezentace


Reklamy Google