Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
BACK TO BASIC SIMONA
3
cílit na zákaznickou zkušenost?
Dává vám smysl cílit na zákaznickou zkušenost?
4
ANO, pokud to vygeneruje vyšší revenue
V UK měří ´Customer Satisfaction Index´ a firmám s nadprůměrným CSI roste revenue o 6% meziročně víc než ostatním JASNĚ, chceme si udržet stávající a k nim přidat nové, a další a další, zákazníky
5
WOW Co je ´clientology´?
PYRAMIDA ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI (*Forrester CX Design) WOW Co je ´clientology´?
6
Spokojenost zaměstnanců dobrá zákaznická zkušenost
7
Zpět k hodnotám jako je respekt, slušnost, poctivost, plnění slibů, lidskost …
8
“Zlaté” pravidlo “platinové” pravidlo 2014 Empatie (=sdílení emocí, pocitů…) Zmapování zákaznické cesty
9
A jak vy si stojíte se spokojeností/ nadšením zaměstnanců?
Můžeme segmetovat, měřit spokojenost, net promoter scores, customer effort scores, ale jsou to 2 základní skupiny lidí, které “tvoří” značku (brand): Velmi spokojení zákazníci Enthusiastičtí zaměstnanci
10
B2B B2T B2C H2H
11
HUMANLY DIGITAL
12
Období ZÁKAZNÍKA Období INFORMACE Období DISTRIBUCE Období
Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny Období INDUSTRIALIZACE
13
Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny
14
Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny
15
Vážím si vaší pozornosti a děkuji za příležitost s vámi sdílet!
Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny Vážím si vaší pozornosti a děkuji za příležitost s vámi sdílet!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.