Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
2
Představení společnosti
ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Adresa: Sídlo: Čechova 1, České Budějovice Obchodní kancelář: Sokolovská 668/136 D, Praha 8 Call Centrum: Náměstí T G Masaryka 99, Příbram Divize: Call Centre Business Process Outsourcing Training Consulting Shops & Fields Kontaktní osoba: Vít Rajnoch, Sales Director Mob.: Info: Zahájení provozu: duben 2005 Významní zákazníci: ČEZ, Microsoft, Mladá fronta, E.ON, T-Mobile, HP, Vodafone
3
Představení společnosti
ATODA Call Centre CC České Budějovice CC Příbram Project Management Business Process Outsourcing Training Shop & Fields Vodafone Fields Vodafone Shop Consulting Support Human Resources Reporting Administration IT
4
Produkty Back Office Services (BOS)
Opakující se činnosti spojené se zadáváním dat do informačních systémů Zadávání objednávek Vyplňování formulářů Přepis informací do informačních systémů Atp. Velké objemy dat a transakcí Možnost uložení dat do datových archivů s časovými razítky Možnost provozu informačního systému v Cloudovém centru Elektronizace dokumentů (ELDOK) Převod papírových dokumentů typu smlouva do elektronické podoby Vytěžení a pořízení klíčových informací z dokumentu
5
Zabezpečení Zabezpečení HR: Počet operátorů – 250
Počet konzultantů - 60 Pracoviště: Počet pracovišť – 250 Lokalita: České Budějovice Příbram Vybavení – vhodné běžnou administrativní práci (stůl, židle, PC, připojení, …) Organizace: Dlouhodobá zkušenost z obdobných činností Manažerská zkušenost s řízením projektů Konzultační podpora: Tým konzultantů Zkušenosti s frontoffice a backoffice činností Zkušenosti procesní i technologické Technologie: Vlastní profesionální cloudové centrum Úroveň Tier III. Reporting, Statistiky SLA – garance dostupnosti a termínů
6
Řízení výkonu Parametry Počet interakcí Kvalita interakcí
Procesní správnost Počet prodejů Service level Počet hovorů Délka hovorů Kvalita hovorů Nástroje Statistiky Reporty Nahrávky obrazovek Nahrávky hovorů Supervize Kontrola správnosti interakcí Procesy Zpětná vazba Koučink Školení Plán interakcí Motivační soutěže Provozní plány Úprava procesů
7
Centrum sdílených služeb
Technologie Telco AVAYA Communication Manager IP technologie Kapacita až 200 pracovišť Integrace s IT prostředím Detailní reporting (operátor, kampaň, atd.) IT Platforma Lenovo Servery IBM X3650 PC – Lenovo UPS – záloha pro výpadek el. proudu Denní automatické zálohování dat SW Microsoft, Symantec Nahrávání NICE Total recording Hovory Obrazovky Záloha nahrávek Archivace nahrávek až 6 měsíců CRM Interní CRM aplikace HODA Vývoj – ATODA Programovatelná pro každý projekt Všechny obvyklé funkcionality CRM CRM aplikace Zadavatele Přístup do aplikace: Plný Částečný Tenký klient Cloudové řešení Centrum sdílených služeb Vysoká úroveň zabezpečení srovnatelná s PCI DSS Technické zajištění srovnatelné s klasifikací Tier III Plné portfolio cloud služeb – SAAS, IAAS, PAAS, BPaaS Dohledové centrum v režimu 24 x 7 x 365 Geografické rozložení hardware pro vyšší bezpečnost služeb
8
Cenová kalkulace Cena Jednotková cena za odpracovanou hodinu – 195,- Kč bez DPH Cena projektu: dle počtu odpracovaných hodin Fakturace: měsíční báze (dle kalendářních měsíců) Fakturovaná cena = jednotková cena za odpracovanou hodinu x počet odpracovaných hodin v daném období Definice odpracované hodiny: Working time Hygienické pauzy dle zákona koučink + zpětné vazby Školení Odpracovaná hodina Zahrnuje: Operátor Supervize Technologie Konektivita Management Nezahrnuje: Ostatní náklady: Telco Poštovné Tisk Cloudové řešení Atd.
9
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.