Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBedřich Švec
1
Zcela nový koncept naší fantasy akce Odloučení od zajetého systému „trilogie“ Přísahy Spravedlivého,Hněvu Nesmrtelného a Stesku Padlých Důvody: Atmosféra po Hněvu Nesmrtelného Urychlený Stesk Padlých Celková stagnace od Přísahy Spravedlivého Idea 42k
2
Kdy ? Léto 2015 Počet hráčů ? 50-80 Formát ? „příběhová thema“ Délka akce: 2-3 celé dny
3
„Příběhová thema“ Thema Pravidla Důraz na prožitek Atmosféra Svět „Povolání“ Dovednosti a magie Herní svět Příběhová linie Noční questy „Na pokračování “
4
Plánované změny a cíle: Zkompletování světa Taurey (encyklopedia) Odloučení od VII/VIII/IX – vlastní provázaný příběh Zpřístupnění Taurey novým hráčům Zjednodušení pravidel Zjednodušení vytvoření herní postavy Jasně dané zasazení akce Snaha převést velkou část herní zodpovědnosti na hráče Větší důraz na materiální zázemí a vybavení
5
Změna přísunu herních informací (podkladů) před hrou. Všechny herní podklady budou dodány jednorázově Herní podklady budou umístěny pouze v jednom dokumentu 2 (3) varianty podkladů Bonusové informace Základní Rozšířené Encyklopedia :) Významné hráčské role, velitelé frakcí V rámci postavy (například učenec, ale i další)
6
Změny oproti stávající variantně: Rozšíření encyklopedie o několik nových témat Zvýraznění důležitých článků Drobný redesign Výrazné rozšíření obsahu Propojení encyklopedie s hlavními stránkami akce
7
Celkové zjednodušení a především zestručnění Kompletní pravidla max. 5x A4 Tisknutelná verze max. 2x A4 Základní opěrné body pravidel Taurey: Změny: Reálný soubojový systém 24 hodinový systém Systém vzkazů a dotazů Identifikace zvláštních herních míst a magických předmětů (artefaktů) Redukce herních efektů kouzel (a zvláštních dovedností) a bojové magie Tvorba postavy Dovednostní systém
8
Tvorba postavy: Přepracovaný systém dovedností: Zjednodušeno Odpadá výběr dovedností a talentů Zůstává výběr rasy a zaměření Svobodná povolání Koncept jednotlivých zaměření Základní dovednosti Magie a zvláštní dovednosti
9
Široké spektrum Základní informace k zaměření na webu akce Rozšířené info na encyklopedii Čarodějka Démonolog Druid Dryáda Hraničář Klerik Lovec zla Mág Nekromancer Smrtonoš Templář Válečník Vědma / Věštec Zabiják Zvěstovatel Výběr zaměření:
10
Alchymista Bard Bylinkář Děvečka Herec Hrobník Klenotník Kovář Kurtyzán/a Léčitel Lovec Písař Pyrofor Runotepec Sedlák Učenec Zloděj Vhodná alernativa pro hráče, které zrovna neláká „epická postava“: Obsahuje zpravidla dosti civilní povolání Pro hráče, které neláká zabíjení draků a zachraňování světa, ale spíše jeho budování Příklady svobodných povolání:
11
Přenesení herní zodpovědnosti a moci na hráče Čistě herní záležitost I hráč důležité role je stále hráč, nikoliv „cizí postava“ či „poloorg“ Role dává hráči určité výhody, informace, ale i omezení Distrubuce důležitých rolí mezi „naše“ ověřené hráče O jaké role půjde: Velitelé jednotlivých frakcí Příběhově důležité postavy Výhody a nevýhody zvláštní hráčské role: Zodpovědnost Moc ve hře Větší časová náročnost přípravy postavy Možnost optimalizovat po dohodě postavu Informovanost v rámci Taurey Podklady do hry Možnost se také zapojit v rámci přípravy akce
12
Možnost volby - člen frakce / nezávislý Pouze jedna velká „fixní“ frakce Ostatní frakce v závislosti na hráčích Počet hráčů ve frakcích Naprostá svoboda frakcí Frakční „úkoly“
13
Velká „hlavní“ frakce „Vedlejší“ menší frakce Stínová stráž cca ¼-⅓ z celkového počtu hráčů Vůdce frakce je již pevně dán Několik dalších důležitých hráčských rolí Propletenost s hlavní příběhovou linií Různé (ať už klasické – Alveor, Řád, Strom života, Zatracení nebo jakékoliv jiné) cca ⅛ z celkového počtu hráčů Vůdce frakce je hráčská role a je podmínkou pro zpřístupnění přihlašování za danou frakci Cíle a úkoly frakce na hráčích (a veliteli frakce)
14
Děj akce se skládá z několika významných činitelů: Hlavní Příběhová linie, Vedlejší záležitosti (podklady) Invence hráčů / frakcí (osobní/frakční úkoly) Pevně dané „eventy“ Náhodné „eventy“
15
Svázanost příběhovou linií Nastavení hry Zasazení do světa Hlavní frakce Pružné i fixní, ale hráč ovlivnitelné, „eventy“ Snaha sjednotit příběh Jedna příběhová linka pro více ročníků (kapitoly) Žádný herní odstup mezi svázanými ročníky Zapojení nových hráčů do rozjetého příběhu
16
Starý Svět se zmítá v chaosu a válka pohltila téměr celý kontinent. Nic nenaznačuje tomu, že by snad mohli býti Temní zastaveni. Z jednotné Taureiské říše se stal pouhý sen a jednotlivé strany hrozí otevřeným střetem. Poslední bašta na severovýchodním pobřeží, prastaré město Tethys, se dostalo do rukou nepřítele a zdá se, že není nikdo, kdo by se mohl rozpínající Temnotě, severským bohům a jejich služebníkům postavit. Další na řadě je Sedmihradí a poté celá Taurea, poslední naděje civilizovaného světa. Proslýchá se, že na východě vznikla chatrná aliance mezi Stínovou gardou, Padlými a nočními elfy. Právě Itgann, jeden z prastarých Nesmrtelných, svou mocí a nekompromisními způsoby vytvořil toto spojenectví a nyní jej vede do beznadějného střetu proti Temným a jejich přisluhovačům. Nadešla snad doba, kdy je třeba k zachování světa, jak jej známe, volit menší zlo? Nebo je naopak třeba se pevně držet starých tradic a zřeknout se takového spojenectví? Rozlehlé oblasti na východ od Daethyrské říše pokryla hustá, neprostupná mlha. Povídá se, že právě zde Itgann a jeho nejvěrnější připravují tajnou zbraň, která má zvrátit průběh války, zatímco dále na sever mocná vojska Padlých a nočních elfů drží postup nepřítele. Ani oni však nedokáží příliš dlouho vzdorovat této strašlivé moci. Je pouze otázkou času, než i oni podlehnou. Mnoho statečných, mnoho bláhových nebo pouze zvědavých vyrazilo na toto místo hledat odpověď či snad dokonce naději. Mnozí zde skončili pouhou náhodou. Brzy však každý z nich zjistí, co toto místo ukrývá.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.