Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMatouš Říha
1
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku
2
6 Words That Make Social Media Experts Disappear
3
"Show me 5 things you've done." (http://lithosphere.lithium.com)http://lithosphere.lithium.com
4
Proč se zajímat o sociální sítě? 1,6 mld. lidí online sociální graf 83% spotřebitelů věří svým známým 67% > 65% (sítě) (e-mail)
5
Facebook a spol. Facebook v Evropě rostl v 2008 o cca 300% Profesionální síť LinkedIn (50 mil. uživ.) Twitter (50 mil. uživ., loni 5 mil.) Delicious.com, Slideshare.net (lze importovat PPT), Digg.com, flickr.com, last.fm 325 mil. lidí >
6
Domácí sítě na ústupu 1,7+ mil. Čechů na Facebooku 58% do 24 let, 29% od 25 do 35 let Lidé.cz – 1,7 mil. uživatelů (údajně) Více poví Dan Dočekal odpoledne
7
Následujte Zappos.com
8
Zappos podruhé
9
Zappos v číslech Obrat 1 mld. dolarů 60% obratu tvoří existující zákazníci Letos koupeno Amazonem za 900+ mil. dolarů
10
Lekce od firmy Plaxo Plaxo implementovalo OpenSocial. Následuje virální šíření.
11
Jak na Facebook? Novinky - bod G - způsobují virální šíření Bod G
12
Facebook stránka Na tzv. Zeď jsou automaticky importovány články z webu www.missaerobik.czwww.missaerobik.cz
13
Import na stránku
14
Landing page Nenechávejte lidi přistávat na Zdi
15
Aplikace pro stránky Jednoduché HTML a FBML
16
Další využitelné aplikace Import Twitteru na stránku
17
Fan Box - propagace stránky Tzv. widgety – rychlá práce
18
Další Facebook widgety Např. Comment Box
19
Facebook Connect Snadné přihlášení na 1 kliknutí pomocí Facebook Connect
20
Komentáře se šíří Komentáře se automaticky dostanou do novinek na Facebooku (bod G)
21
Nejlépe se šíří „zadarmo“ Sledujte statistiky Insights
22
Příklad Facebook API Stránka ukazuje seznam účastníků akce aktualizovaný z Facebooku
23
Příklad Facebook API
24
Takhle ne Jaká je cena za 1 fanouška?
25
Jak ano? Začněte se zákazníky bavit :)
26
První krůčky Je to o komunikaci (sdílení, komentování, komunita, spolupráce, příspěvek). Sociální sítě nejsou o technologiích. Jednorázové vytvoření profilu NE, permanentní komunikace ANO Méně přátel na sítích je někdy více. Sociální síť není reklamní nástěnka. Aplikace by měly být virální. Vše je nutné měřit, nutná zpětná vazba.
27
Měřit, měřit, měřit Počet fanoušků není ROI. Počet komentářů není ROI. Počet followers není ROI. Počet „retweetů“ není ROI. A také: marketing v sociálních sítích není zadarmo Čas a znalosti mají svou cenu.
28
Firemní cíle Kdo z managementu se věnuje sociálním sítím? Tedy: dosahujete vytyčených obchodních cílů?
29
Děkuji za pozornost. Kontakt: web2-0.cz info@web2-0.cz twitter.com/webnahovno (vizitky nemám)
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.