Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilEma Němcová
1
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku
2
Cíle tréninku Zvýšit jistotu a profesionalitu při obchodním jednání Vylepšit analýzu prodejního rozhovoru Posílit argumentaci
3
Obsah tréninku Význam osobního prodeje Faktory úspěchu v obchodním jednání Fáze obchodního jednání Trénink konkrétních situací
4
Pravidla a časy Mobilní telefony na tichý chod Přestávky cca po 1 hodině Žádná otázka není špatná Nebojte se vyjádřit vlastní názor Pracovní sešit na poznámky Dnes a zítra 8 - 15 Přestávka na oběd 12.00- 13.00
5
Co od vás očekává vaše firma?
6
Co od vás očekávají vaši zákazníci?
7
Fáze obchodu DŮVĚRA PŘÍLEŽITOST ŘEŠENÍ DOHODA
8
Fáze prodejního jednání KONTAKTNÍ ANALYTICKÁ ARGUMENTAČNÍ ROZHODOVACÍ
9
Fáze obchodu Fáze prodejního jednání DŮVĚRA PŘÍLEŽITOST ŘEŠENÍ DOHODA KONTAKTNÍ ANALYTICKÁ ARGUMENTAČNÍ ROZHODOVACÍ
10
Kontaktní fáze První dojem
11
Prvních 30 vteřin je rozhodujících Výzkum Harvardské university Slova 7% Tón hlasu 38% Řeč těla 55%
12
Kontaktní fáze První dojem Oční kontakt Podání ruky Předání vizitky Dohody o účelu jednání, o obsahu jednání a o časovém rozsahu Zjistit 3P partnera Rozhovor o něčem jiném
13
Technika kladení otázek Otevřené otázky Používáme nejčastěji na začátku jednání Rozvíjejí rozhovor Nelze na ně odpovědět ano/ne Začínají nejčastěji na JAK, KDY, KDO, KDE, CO, PROČ
14
Technika kladení otázek Uzavřené otázky Používáme častěji ke konci jednání Zpřesňují rozhovor Používáme k získání klíčových akceptací Lze na ně odpovědět ano/ne Začínají nejčastěji slovesem
15
Trychtýřová technika kladení otázek
16
Argumenty Cokoliv co může změnit úhel pohledu Ovlivňují zákazníka v rámci jeho možností a mantinelů Musí odpovídat na otázku PROČ bych si to měl koupit
17
Dvě dimenze argumentů Argumenty potřeby Vyvolají nebo zesilují potřebu po nabízeném výrobku/službě Námitka „Tohle nepotřebuji“ Argumenty důkazu Dokazují naše tvrzení Námitka „ Tomu nevěřím“
18
Techniky uzavírání Přímé Alternativní
19
Fáze prodeje - Shrnutí DŮVĚRA PŘÍLEŽITOST ŘEŠENÍ DOHODA KONTAKTNÍ ANALYTICKÁ ARGUMENTAČNÍ ROZHODOVACÍ KLÍČOVÉ AKCEPTACE
20
Zpětná vazba Buďte spíše popisní než hodnotící Buďte konkrétní a specifičtí- ne obecně Zaměřte se na aspekty chování, se kterými může dotyčný něco dělat Berte v úvahu pocity toho, komu zpětnou vazbu dáváte Ověřte si zda si vzájemně rozumíte
21
21 Profesionální zpětná vazba je darem ZAČÍT DĚLAT NADÁLE DĚLAT PŘESTAT DĚLAT CO:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.