Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
CHLÉB A PEČIVO V NÁKUPNÍM KOŠÍKU ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ
Připravila: Vladimíra Šebková Client Relationship Manager GfK Zdroj: Spotřebitelský panel GfK
2
České domácnosti vynakládají na čerstvé potraviny 50% svých prostředků za rychloobrátkové zboží. V rámci čerstvého zboží má pečivo podíl 28% na výdajích. Struktura nákupního koše českých domácností – hodnota.
3
Výdaje na pečivo rostly obdobně, jako výdaje do celého rychloobrátkového zboží. V rámci pečiva si chléb mírně polepšil, domácnosti za něj v 1. pololetí 2014 utratily 28% svých výdajů. 1,2% Hodnota (%)
4
GfK. Growth from Knowledge
Ing. Vladimíra Šebková Client Relationship Manager Consumer Panel Services GfK Czech, s.r.o. Mobile:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.