Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
21. 10. 2011 Služba provozu koncových stanic Co, jak, za kolik...
2
Obsah služby a agenda Incidenty a Požadavky Help Desk Vzdálená podpora Podpora na místě Sklad a logistika Komplementární služby SLA Cenotvorba
3
Incidenty a Požadavky Incidenty Požadavky Eskalace Reklamace Stížnosti
4
Help Desk Centrální management žádostí Způsob komunikace (Tel – @ – Web) Provoz 24 / 7 a záloha pracovišť Jazyky: CZE – ENG – GER - ESP Úroveň podpory 0 a 1
5
Vzdálená podpora Úroveň podpory 2 a 3 SCOM SCCM SCSM
6
Podpora na místě Reinstalace – image upload HW incident nebo požadavek Podpora budov trvalá a dle potřeby Pokrytí ČR
7
Provozovny : Ústí nad Labem Liberec Hradec Králové Plzeň České Budějovice Praha Brno Zlín – Otrokovice Ostrava Pokrytí ČR
8
Sklad a logistika Skladování a klasifikace Distribuce a svoz výpočetní techniky Opravy Prodej Likvidace
9
Komplementární služby WAN - LAN –SAN PBX a CC Servery – Aplikace – Data centrum Stěhování
10
SLA 1 – 2 úrovně Kvantita Kvalita Specifické parametry
11
Cenotvorba Vztah partnerů (profil – činnost – zásah) Kvantita a kategorie (VIP) Kvalita Dostupnost časová a místní
12
Pozvánka Jak probíhá IT outsourcing v praxi? Děkuji za pozornost Dotazy ?
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.