Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

21. 10. 2011 Služba provozu koncových stanic Co, jak, za kolik...

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "21. 10. 2011 Služba provozu koncových stanic Co, jak, za kolik..."— Transkript prezentace:

1 21. 10. 2011 Služba provozu koncových stanic Co, jak, za kolik...

2 Obsah služby a agenda Incidenty a Požadavky Help Desk Vzdálená podpora Podpora na místě Sklad a logistika Komplementární služby SLA Cenotvorba

3 Incidenty a Požadavky Incidenty Požadavky Eskalace Reklamace Stížnosti

4 Help Desk Centrální management žádostí Způsob komunikace (Tel – @ – Web) Provoz 24 / 7 a záloha pracovišť Jazyky: CZE – ENG – GER - ESP Úroveň podpory 0 a 1

5 Vzdálená podpora Úroveň podpory 2 a 3 SCOM SCCM SCSM

6 Podpora na místě Reinstalace – image upload HW incident nebo požadavek Podpora budov trvalá a dle potřeby Pokrytí ČR

7 Provozovny : Ústí nad Labem Liberec Hradec Králové Plzeň České Budějovice Praha Brno Zlín – Otrokovice Ostrava Pokrytí ČR

8 Sklad a logistika Skladování a klasifikace Distribuce a svoz výpočetní techniky Opravy Prodej Likvidace

9 Komplementární služby WAN - LAN –SAN PBX a CC Servery – Aplikace – Data centrum Stěhování

10 SLA 1 – 2 úrovně Kvantita Kvalita Specifické parametry

11 Cenotvorba Vztah partnerů (profil – činnost – zásah) Kvantita a kategorie (VIP) Kvalita Dostupnost časová a místní

12 Pozvánka Jak probíhá IT outsourcing v praxi? Děkuji za pozornost Dotazy ?


Stáhnout ppt "21. 10. 2011 Služba provozu koncových stanic Co, jak, za kolik..."

Podobné prezentace


Reklamy Google