Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVít Matoušek
1
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013
2
Cesta časem k úřadu 21. století Naše cesta ke kvalitě CAF 2004 – první rok modelu CAF 2005 a 2006 – následné provádění sebehodnocení dle metodiky CAF 2002 2011 – druhé kolo hodnocení podle modelu – nyní již CAF 2009 2012 – druhý rok hodnocení 2013 - ????????? BI 2005 2003 – 2012 – nákladový a výkonový benchmarking Porovnávání se s městy nad 50 tisíc obyvatel, včetně hledání dobré praxe.
3
Cesta časem k úřadu 21. století Co se zásadně změnilo díky modelu CAF 1. cyklus hodnocení seznámení se s moderními metodami řízení kvality na úřadě hodnocení zevnitř z pohledu úředníků odvaha nahlas mluvit o nedostatcích ochota velké části úředníků něco změnit snad první ucelené dotazníkové šetření spokojenosti nejen klientů, ale i zaměstnanců hodnocení nadřízeného podřízenými naše „jedinečnost“ v poskytování e-služeb - elektronické služby a inovace
4
Cesta časem k úřadu 21. století Elektronické služby 2003 Objednávání se na úřad pomocí SMS (nejprve registr vozidel) 2003 první platební terminál na municipalitě v ČR 2004 SMS zpětné vyrozumění o stavu žádosti 2005 Digitalizace archivu stavebního úřadu 2008 Vyvolávací systém na registru vozidel 2009 E-body řidiče (výpis pomocí SMS) 2010 Info limit bodů řidiče 2010 SMS parkovnéjiž 6x 2011 portál eChomutov + ETICcena MVČR
5
Cesta časem k úřadu 21. století Co se zásadně změnilo díky modelu CAF 2. cyklus hodnocení Nový cyklus sebehodnocení, tentokrát podle metodiky CAF 2009 Co je důležitější a) revize, upřesnění – motto, vize b) vytvoření logotypu města c) vypracování životních situací – tak trochu jinak d) akce pro rodiny e) nasměrování k „novým“ metodám
6
Cesta časem k úřadu 21. století Příručka kvality Motto Usilujeme o to, aby nás klient vnímal jako partnera, se kterým spolupracuje na společné věci. Vize Chceme být moderním, otevřeným, přívětivým a zákaznicky orientovaným úřadem opírajícím se o všestranně vzdělané, vnitřně motivované a se strategií ztotožněné zaměstnance, tedy respektovanou institucí, která bude efektivně, profesionálně a vstřícně vykonávat veřejnou správu.
7
Cesta časem k úřadu 21. století Logo kvality MMCH
8
Cesta časem k úřadu 21. století Logotyp města Chomutova -proč logotyp -co představuje -pravidla použití
9
Cesta časem k úřadu 21. století Základní životní situace proč vznikly v takové podobě v jaké jsou? co na nich považujeme za nové?
10
Cesta časem k úřadu 21. století Karta životní situace 43 základních životních situací strukturovaně členěné kde vyřídím, co s sebou potřebuji, kolik za to zaplatím
11
Cesta časem k úřadu 21. století Naše RoZa www.rodinnezapoleni.cz
12
Cesta časem k úřadu 21. století Kam dál? buď dnes a nebo Spolupráce s organizacemi města Spolupráce s okolními obcemi
13
Statutární město Chomutov Děkuji Vám za pozornost. Ing. Jarmila Mravcová manažer kvality tel. 474 637 450 GSM 724 906 462 email: j.mravcova@chomutov-mesto.cz „Ti co začali, mají zkušenosti, ti co nezačali, mají nesplněný sen“. Cesta časem k úřadu 21. století
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.