Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadovan Mareš
1
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1
2
Je pro eshop důležitý příběh? Případová studie Armed Store2
3
Stěhování do Prahy Případová studie Armed Store3 http://www.consumerbarometer.com/#?app=discover&storyId=1&countryId=2,19&productId=4&pageId=2 Lidé hledají online, ale nakupují stále v kamenných prodejnách Praha tvoří více jak třetinu z celkových obratů
4
Příprava Role Armed Stanovení cílů Analýza konkurence v terénu Výběr lokality prodejny Vytvoření nové firemní struktury Design prodejny Práce se zákazníky Podpora prodeje Případová studie Armed Store4 Role Acomware Vytvoření marketingového plánu Konzultace v rámci strategického plánování Přivedení zákazníků do prodejny Školení personálu Vyhodnocování marketingového plánu
5
Kampaň – podpora prodejny Případová studie Armed Store5 Vyhledávání PPC Reklama Obsahová síť Kontextová kampaň Remarketing Podpůrné nástroje Emailing PR články Sociální sítě Cílová stránka pro otevření nové prodejny Slevový kupon
6
Výkonnost cílové stránky Případová studie Armed Store6 Návštěvnost cílové stránky Více jak 4300 unikátních zobrazení stránek během 5 dní Remarketing Více jak 40% celkových návštěv Vstupní stránka Průměrná míra opuštění 23,5% Měření ROPO Efektu Slevové kupony a dotazování
7
Od výkonnostního marketingu k podpoře značky ARMED Případová studie Armed Store7 Titulek – Army shop Praha Adresa prodejny Sitelinks: Konkurenční výhody
8
Sociální sítě Budování vztahu s fanoušky Pravidelné příspěvky o zařizování nové prodejny Dotazy na fanoušky Ideální otvírací doba Jak se k nám nejrychleji dostat PPC kampaň na Facebooku Cílení na přátele fanoušků Cílení dle lokality Cílení dle zájmů Případová studie Armed Store8
9
9 Práce s PR
10
Případová studie Armed Store10 Virální efekt Spokojený zákazník Komunikace a poradenství Kvalitní zboží Podpora prodeje
11
3 měsíce po otevření prodejny… Případová studie Armed Store11 Tržby Více jak 35% meziroční nárůst Osobní odběry Osobní odběry tvoří 30% Cross-selling Zvyšování průměrné hodnoty objednávky pří osobním odběru – 20% nárust Příležitost Zákazníci z ulice – pouze 5%
12
Co bude následovat? Případová studie Armed Store12 Předvánoční sezóna Velká soutěž na podporu virálního efektu Podpořena remarketingem a tiskovou kampaní Práce se zákazníky Newsletter kampaně Věrnostní program Expanze Další pobočky v ČR Nové služby pro zákazníky Odvážné Cíle Nové služby Podpora značky
13
Chce to odvahu … Případová studie Armed Store13 http://www.youtube.com/watch?v=J-ibzxWYHuI
14
Děkujeme za pozornost Případová studie Armed Store14 Ondřej KlegaPavel Zendulka AcomwareArmed Store ondrej.klega@acomware.czondrej.klega@acomware.cz p.zendulka@armed.czp.zendulka@armed.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.