Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

12. listopad 2013zpracoval: Výzkum programu a auditoria ČT OBSAHOVÁ ANALÝZA ZPRAVODAJSTVÍ Metodika výběru příspěvku.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "12. listopad 2013zpracoval: Výzkum programu a auditoria ČT OBSAHOVÁ ANALÝZA ZPRAVODAJSTVÍ Metodika výběru příspěvku."— Transkript prezentace:

1 12. listopad 2013zpracoval: Výzkum programu a auditoria ČT OBSAHOVÁ ANALÝZA ZPRAVODAJSTVÍ Metodika výběru příspěvku

2 strana 2 Obsahová analýza zpravodajství Metodika výběru příspěvku (1) Příspěvky jsou vybírány čtyřfázově. 1.Na základě cílů analýzy a finančních možností je nejprve arbitrárně vybrán počet zpravodajských příspěvků a okruh pořadů, které budou do analýzy zahrnuty. Z jedné relace (pořadu) může být vybrán pouze jeden příspěvek. V roce 2013 se jedná celkem o 500 příspěvků z pořadů Události (ČT1 a ČT24), Zprávy (ČT24) a Ekonomika ČT24 (ČT24). 2.Díky sumaci stopáží pořadů jsou určeny proporční kvóty pro příspěvky. Za 1. pololetí 2013 vychází rozdělení následovně:

3 strana 3 Obsahová analýza zpravodajství Metodika výběru příspěvku (2) 3.Generátorem náhodných čísel v programu excel jsou je vybrán stanovený počet pořadů ze seznamu všech odvysílaných pořadů. V případě Událostí je tedy například vybráno 65 pořadů z celkově 181 vysílání v 1. pololetí 2013. Postup je opakován pro všechny pořady – tedy 17x pro Zprávy a dále pro Ekonomiku ČT24. 4.Každý pořad se skládá ze sekvence jednotlivých příspěvků. Příspěvek, který bude analyzován, je určen časovým údajem v minutách a sekundách od začátku pořadu. Pomocí stopáže pořadu je generátorem náhodných čísel v excelu určen čas (minuta a vteřina), který jednoznačně definuje příspěvek, který má být analyzován.

4 strana 3 Obsahová analýza zpravodajství – kdo to připravuje? Náhodný výběr připravuje a garantuje útvar VPA ČT. Tuto generaci provádí analytici VPA a prochází kontrolou.


Stáhnout ppt "12. listopad 2013zpracoval: Výzkum programu a auditoria ČT OBSAHOVÁ ANALÝZA ZPRAVODAJSTVÍ Metodika výběru příspěvku."

Podobné prezentace


Reklamy Google