Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMariana Havlová
1
Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association
2
Základní údaje o CGTA Založeno 20.10. 2004 GGTA je otevřené občanské sdružení, jehož cílem je podpora zahraničního golfového turismu do České republiky. Členy asociace jsou všechny subjekty, fyzické i právnické osoby, které chtějí přispět k rozvoji golfového turismu a které mají zájem na rozšíření tohoto segmentu trhu participovat. V tuto chvíli tvoří celkem 29 členů (12 golfových hřišť, 7 cestovních kanceláří a agentur, 8 hotelů, dopravní agenturu Dvořák rent a car a státní agenturu CzechTourism).
3
Poslání a cíle CGTA Rozšiřování informací o golfovém turismu v České republice s využitím všech druhů médií. Podpora podnikatelských aktivit členů sdružení v širokém mezinárodním měřítku, včetně marketingu, vytváření mezinárodních i vnitrostátních kontaktů, a to prostřednictvím jednotlivých projektů. Pořádání konferencí, seminářů a dalších akcí podporujících obchodní a společenské kontakty. Vytváření specifického image sdružení, jeho členů, včetně systému certifikace, tj. zavedení hodnocení jednotlivých zájemců o členství. Zastupování členů sdružení v mezinárodní asociaci golfové turistiky INTERNATIONAL ASSOCIATION OF GOLF TOUR OPERATORS (IAGTO).
4
Co vám může CGTA nabídnout? Užší provázanost se členy Prezentaci na webových stránkách Vlastní kvalitní brožuru, která bude distribuována na nejlepších golfových veletrzích a PGA turnajích v rámci akcí CzT Finanční podpora členům při účasti na veletrzích a PGA turnajích, které pořádá CzT Účast na Fam a Press Tripech Podpora domácích projektů Zahraniční inzerce IAGTO!
5
GOLF JAKO PRODUKT CR Golf není pouze sportovní aktivita – golf znamená sociální interakci, setkávání, dobré jídlo, kvalitní ubytování, příjemné prostředí – golfová turistika předpokládá rozvinutou turistickou infrastrukturu Existuje v České republice tato infrastruktura? Můžeme hráčům nabídnout to, co oni sami chtějí? Give golfers what they want!
6
GOLF JAKO PRODUKT CR Golfoví turisté obvykle volí balíčky služeb all-inclusive Pro golfové turisty představuje každoroční golfová dovolená vyvrcholení jejich golfového roku – tito turisté si svou dovolenou chtějí užít a jsou připraveni utratit za ni peníze Golfers will still be buying!
7
GOLF JAKO PRODUKT CR Naše slabá stránka v porovnání s nejvýznamnějšími golfovými destinacemi:
8
Slabé stránky manažeři golfových hřišť mnohdy nevědí, zda mají zájem o golfové turisty ze zahraničí péče o zákazníky – ačkoliv naše golfová hřiště dosahují z hlediska údržby a technické kvality evropských standardů, stále pokulháváme v péči o zákazníky (obsluha klientů s ochotou, přátelským přístupem a úsměvem, který je přiměje se vrátit znovu) je potřeba profesní vzdělání/ školení manažerů golfových hřišť provedené odborníkem
9
GOLF JAKO PRODUKT CR 86 % zahraničních golfistů přijíždí do ČR na základě doporučení někoho, kdo již s českým golfem má zkušenost (spíše pozitivní!) Je možné usuzovat, že standardní marketingové nástroje doposud nesehrály podstatnou roli v propagaci.
10
GOLF jako produkt CR Největší konkurenti pro Českou republiku v oblasti golfu jsou následující destinace, které mají podobnou turistickou sezónu, těmi tedy jsou: UK Severní Francie Belgie Itálie Rakousko Švýcarsko Německo Maďarsko Slovinsko
11
Náš cíl Náš cíl NENÍ S TĚMITO DESTINACEMI PŘÍMO SOUTĚŽIT, ale NABÍDNOUT ALTERNATIVU!
12
Key Messages Klíčová sdělení - může jich být více, každé z nich může být vytvořeno na míru konkrétnímu cílovému trhu tak, aby bylo zajištěno jeho co nejefektivnější oslovení a aby bylo možno jej přizpůsobit aktuálním podmínkám.
13
Naše cílové trhy: Německo, Rakousko, Švýcarsko Benelux – Belgie, Holandsko Skandinávské země – Švédsko, Finsko, Dánsko Velká Británie a Irsko Francie, Itálie, Španělsko
14
Naše nabídka: golf a lázně golf a kultura golf a hrady a zámky golf a památky UNESCO golf a jízda na koni golf a business indoor golf a mnohé další Golf is about attitude!
15
GOLF + BUSINESS
16
Konkurence Slovensko a Maďarsko (rozsáhlé investice = podstatné zkvalitnění nabídky pro zahraniční hráče) Rakousko a Německo = velice výrazně převyšují nabídku středoevropských států
17
Rok 2009 Nárůst hřišť Nárůst počtu registrovaných hráčů golfu – penetrace české populace je v rámci zemí střední a východní Evropy na absolutní špičce. Na golf je nahlíženo jako na standardní ekonomickou aktivitu.
18
CZECH GOLF TRAVEL ASSOCIATION (CGTA) Karmelická 27 110 00 Praha 1 www.cgta.cz secretary@cgta.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.