Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMartin Kopecký
1
Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013
2
Na mnoho věrnostních programů čím dále tím více lidé reagují jako na antibiotika… stáváme se imunními? 2
3
Dnes: Zákazníci se musí odměn dožadovat
4
K potěšení zákazníka, žádný „program“ nepotřebujete
5
Udělejte nečekané věci Překvapujte zákazníky, potěšte je!
6
Méně je více, relevantní „pozornosti“ pro cílovou skupinu U věrnostního programu Leaseplanu jsme při převzetí programu zredukovali počet odměn z desítek „blbostí“ na několik, které potěší.
7
Tři pilíře úspěchu 1)Zaujměte & pobavte zákazníky 2)Nadefinujte jaký úspěch v loajalitě zákazníků znamená pro váš byznys 3)Propracujete „loajalitu“ do celé firmy Nastavení úspěchu věrnostního programu Změna chování Učit se z dat Cíle $ Mechaniky (odměny, body..) Náklady věrnostního programu Návratnost investice $ růst prodejů $ udržení zákazníků $ větší relevance $ konkurenční výhoda $ vývoj produktu $$$$$
8
Gamifikace – buďte zábavnější!
9
Využijme chování zákazníků Budoucnost je sociální
10
NE - Sociální média nejsou reklama
11
Cíl: Přivést věrné zákazníky na místo prodeje a zvýšit počet fanoušků Nástroje: Fotokoutek, nativní facebooková galerie, posty, inzeráty, FB event, profesionální fotografka, jednoduchá záložka Propojení offline a online sociální sítě - Centrum Chodov - Řekněte to polibkem Využití všech dostupných komunikačních kanálů Propojení s existující akcí Využití všech dostupných komunikačních kanálů Propojení s existující akcí
12
Řekněte to polibkem - Výsledky Soutěžních fotografií 531 People talking about 5 860 2 158 nových fanoušků 5 860 PTA (likes, comments, shares,..) 653 účastníků eventu 14.2.
13
Nové technologie na vzestupu a v praxi Centrum Černý Most nejmodernější věrnostní program, který umožňuje sledovat v reálném čase informace o zákaznících (RFID karty, v druhé fázi propojení s bezkontaktními platebními karmami a mobily s NFC). Z fyzických obchodů se stává místo s transakčními daty. Data mining následuje…
14
Lidé chtějí jednoduché věci
15
Co řešíme? Bezkontaktní Transakční data Proprietární řešení versus systémové Karty & Mobily Data Buďte opatrní, zjistěte si, co má budoucnost! Technologie
16
Používejte funkční technologie… … a také mozek!
17
Pěkné, ale kde na to vzít čas a peníze? Ta námaha se nemůže vyplatit! Lepší postavit malý domek, než vzdušný zámek Segmentace a personalizace?
18
Můžete začít málem. Segmentů může být pár… Jako akční doplněk vaší komunikace. Učte se za pochodu. A kam to vede? Personalizace může navýšit průměrnou útratu o 47% Tommy Hilfiger ztrojnásobil počet unikátních návštěvníků na globálním eshopu využíváním „customization tools“. Forrester studie 2012 Segmentace - Jde to i levně a rychle… Email na segment, příklad Palmknihy.cz: „Tomáši, máte rád sci-fi? Myslím si, že ano….“ Příklad segmentace Nescafé Dolce Gusto, milovníci černé a bílé kávy.
19
Když nevyhrajete nejnižší cenou místo eshopu je brandový klub! Case: klub Nescafé Dolce Gusto Premium
20
CSR - Odměňujte potřebnější, řada vašich zákazníků to ocení
21
Odlišná reklama Kampaň pro mladé www.zachrantekavovar.cz Odlište se & pobavte
22
Výsledky Zachraňte kávovar v období 14denní kampaně Kampaň, která fungovala bez mediální podpory 4:11 průměrná doba na webu 2591x 53 012x post clicks 33 776 návštěvnost stránky
23
Zájem o značku…
24
Nakonec nás to musí i bavit…
25
Navštivte mě v kavárně Dark Side Tomáš Jindříšek +420 724 105 416 tomas.jindrisek@dark-side.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.