Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVladimíra Šimková
1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_05 21.12. 20123.L 12. 12. 2012
2
Cíl marketingového výzkumu Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Management a marketing Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Uvedení fází marketingového výzkumu, výklad fáze cíl marketingového výzkumu, v rámci příkladu vyhledání relevantních informací na internetu a odhad cílů výzkumu Tematická oblast: Marketingový výzkum a analýza zákazníka
3
Fáze marketingového výzkumu
4
Cíl marketingového výzkumu musí být přesně vymezen – CO CHCI ZJISTIT obvykle je to hypotéza (přesně formulovaná domněnka), nebo několik hypotéz předem je nutno posoudit finanční stránku projektu (očekávaný zisk z výzkumu musí být větší než náklady)
5
Cíl výzkumu - úkol na stránkách http://www.vyplnto.cz/pruzkumy/ si prohlédněte několik zveřejněných testů a v diskuzi se pokuste odhadnout cíl či cíle těchto výzkumů
6
Cíl výzkumu - řešení na stránkách http://www.vyplnto.cz/pruzkumy/ si prohlédněte několik zveřejněných testů a v diskuzi se pokuste odhadnout cíl či cíle těchto výzkumů vyplnění několika vhodných aktuálních dotazníků a prohlédnutí několika již vyhodnocených dotazníků a poté diskuze o možných cílech – porovnání s úvodními autorovými větami o cílech dotazníku.
7
Zdroje Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998. Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992 http://www.vyplnto.cz/pruzkumy/ obrázky – kliparty sady Microsoft Office
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.