Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBlanka Šmídová
1
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven
2
Rozdělení uživatelů podle fakult
3
Hodnocení jednotlivých provozů
4
Využití více než jedné knihovny Využívám služeb více než jedné knihovny/studovny ZČU: Ne, využívám služeb pouze jedné – 942 Ano, využívám služeb více než jedné – 989
5
Návštěvnost knihovny návštěvnost knihovny je ohodnocená průměrnou známkou na stupnici 1-6 denně - několikrát týdně - 2 několikrát měsíčně - 3 několikrát za dané období - 4 alespoň jednou za dané období - 5 vůbec - 6 hodnoceno bylo dle dvou časových období – během semestru a během zkouškového období Během semestru PED - Jungmannova2,2 PED - Veleslavínova2,6 PED - Klat.stud. periodik2,8 Bory - přízemí2,9 Bory - Husova3 EKO - Cheb3,1 Sady Pětatřicátníků3,1 PED - Klat., přízemí3,2 Bory - I. patro3,5 Během zkouškového období Bory - přízemí3,3 PED - Veleslavínova3,4 Sady Pětatřicátníků3,4 Bory - Husova3,5 EKO - Cheb3,5 PED - Jungmannova3,6 PED - Klat., přízemí3,7 PED - Klat.stud. periodik3,7 Bory - I. patro3,9
6
Otevírací doba (údaje uváděné v %)
7
Hodnocení jednotlivých služeb ( hodnoceno jako ve škole – uváděna průměrná známka) Bory - I. patro Bory - přízemí Bory - Husova EKO - Cheb PED - Klat., přízemí PED - Klat.stud. periodik PED - Veleslavínova PED - Jungmannova Sady Pětatřic átníků Celkem - UK aktuálnost a úplnost fondů (nové tituly, dostatečný počet výtisků…) 2,52,12,7 2,12,32,93,12,7 dostupnost tištěných odborných časopisů 2,31,9 2,2 1,71,92,52,42,3 studijní prostředí (prostor, světla, studijní místa…) 1,71,92,42,11,71,81,42,12,31,9 technické vybavení (PC, tiskárny, kopírky…) 1,8 32,121,92,4 2,52,1 přístup k internetu v knihovně 1,6 31,721,82,32,42,21,9 informační materiály vydávané knihovnou (tištěné nápovědy, letáky, nástěnky…) 2,12,4 2,72,12,41,92,62,2 celkové hodnocení 1,91,72,52,42,11,922,4 2,2
8
Hodnocení pracovníků z hlediska osobního přístupu a komunikace (uváděna průměrná známka – hodnoceno jako ve škole)
9
Hodnocení pracovníků z hlediska úrovně odborných znalostí (uváděna průměrná známka – hodnoceno jako ve škole)
10
Pořadí využívanosti služeb v jednotlivých provozech Bory - I. patro Bory - přízem í Bory - Husova EKO - Cheb PED - Klat., přízemí PED - Klat.stud. periodik PED – Veleslaví- nova PED – Jungma- nnova Sady Pětatřicátník ů Celk em - UK půjčování knih/dokumentů 1.3.4.1. 5. 6.1. půjčování dokumentů prostřednictvím MVS 10.- 11.11.10.-11.10.10.-11.11. 10. 10.- 11. kopírování knih/dokumentů 6. 1.2. 1. 2. skenování knih/dokumentů 10.- 11.8.-9.10.-11.11.10.-11.10. 11. 10.- 11. tisk dokumentů 7.-8.5.3. 3.-4.2.-3.2. 9.6. vyhledávání v katalozích 2.-5.8.-9.7.-8.6.5.-6.6.-9.9.8.3.-4.3.-5. vyhledávání v EIZ 2.-5.4.6.4.-5.3.-4.6.-9.3.4.3.-4.3.-5. zjišťování informací za asistence knihovníka 9.10.9.7.7.-8.6.-9.7.-8.9.7.-8.9. prezenční studium (studium ve studovně) 2.-5.1.2.4.-5.5.-6.2.-3.4.3.5.3.-5. psaní seminárních, odborných, vědeckých a dalších prací 2.-5.7.5.8.-.99.47.-8.7.6.8. setkávání se spolužáky, kolegy 7.-8.2.7.-8.8.-9.7.-8.6.-9.6.5.7.-8.7. Počet respondetů 69943631643791648894301931
11
Využití kopírek v jednotlivých provozech Kopírky umístěné v prostorách Univerzitní knihovny ZČU využívám pro kopírování materiálů, které si půjčuji v knihovně (tj. např. knih, článků z časopisů apod.): Bory - I. patro Bory - přízemí Bory - Husova EKO - Cheb PED - Klat., přízemí PED - Klat.stud. periodik PED - Velesla vínova PED - Jungm annova Sady Pětatřic átníků Celkem - UK výhradně (100% - tj. všechny materiály, které kopíruji na uvedených kopírkách pocházejí z fondu knihovny)14%4,70%9,50%6,10%8,40%12,50%8,30%10,10%25,60%14,10% často (75%)17,50%23,30%36,50%14,60%32,50%37,50%43,80%46,10%29,50%25,70% občas (50%)18,10%18,60%30,20%23,80%25,60%18,80%29,20%28,10%16,50%20,80% někdy (25%)20%16,20%12,70%21,40%21,10%31,20%16,60%9%17%18,90% nikdy (0% - tj. žádný z materiálů, které kopíruji na uvedených kopírkách nepochází z fondu knihovny)30,40%37,20%11,10%34,10%12,40%0%2,10%6,70%11,40%20,50% počet respondetů 69943631643791648894301931
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.