Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

INVIA.cz FRANCHISING.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "INVIA.cz FRANCHISING."— Transkript prezentace:

1 INVIA.cz FRANCHISING

2 Co je FRANCHISING? Franchising je dlouhodobá forma podnikání, kdy na jedné straně stojí společnost nabízející ucelený koncept se zavedenou značkou, a na druhé straně podnikatel, který je ochoten pod touto značkou budovat svou podnikatelkou budoucnost. Pro nového franchisanta – příjemce licence – je tato spolupráce zajímavá z důvodu převzetí nového podnikatelského, ale zato již vyzkoušeného konceptu, převzetí ochranné známky a silné obchodní značky a jejího image.

3 Kdo jsme my – INVIA.cz? Jsme největší on-line prodejce zájezdů v ČR a v roce 2008 jsme dosáhli obratu  ,- Kč. Stejný projekt je i na Slovensku (obrat Sk,-). Špičkové technologie, znalost cestovního ruchu a rychlost patří k našim dlouhodobým konkurenčním výhodám. Ve spolupráci s CA/CK budujeme síť klientských center. Po dvouletém provozu (pobočkové sítě) spolupracuje s partnery v téměř 60 městech ČR a SR.

4 Čím se lišíme od běžného FRANCHISINGU?
Nepožadujeme žádné vstupní poplatky. Běžně se při vstupu platí stotisícové částky. Provizi z prodaných zájezdů si mezi sebou nijak nedělíme. Naopak. Nabízíme výhodnější provize než CK! Neplatíte žádné marketinkové poplatky. Reklamu v desítkách miliónů financujeme my. 0% z ročního obratu. Žádné omezení v nabízeném produktu.

5 Co vám FRANCHISING přinese?
Přivedeme Vám nové klienty. Vynikající provizní podmínky. Přistup k modernímu prodejnímu systému. Stanete se součástí sítě klientských center jedné z nejprogresivnějších firem v oboru. Dáme vám k dispozici širokou online nabídku produktů z cestovního ruchu. Všestrannou odbornou pomoc a naše znalosti. Výrazně jednodušší správu plateb a provizí. Možnost využít propagačních předmětů za velmi příznivé ceny. Možnost využít výrazných slev při nákupu reklamy.

6 Podrobněji o výhodách I.
Růst a zisk: Po tříletém provozu máme ověřeno, že klienti velmi dobře přijímají spojení mezi námi a „kamennou“ provozovnou. Na naše klientská centra se obracejí s důvěrou. Přístup k produktu: Nabídka je dostupná na internetových stránkách Od CK požadujeme solidnost a profesionalitu. Obsah produktu: Skladba produktu je pečlivě sestavena dle poptávky trhu a s ohledem na kvalitu. Last minute a katalogové zájezdy, zájezdy od českých, slovenských, německých  CK, letenky, nabídku ubytování v ČR i ve světě, pronájem aut v zahraničí, vstupenky, jízdenky, tištěné průvodce a mnoho dalších..

7 Podrobněji o výhodách II.
Provize: Díky našim dosaženým výsledkům jsme u většiny CK nejlepší a největší partner. Máme tedy silnou pozici při vyjednávání o provizích podmínkách. Nabízíme tak lepší procenta za prodej než při přímém prodeji u CK. Provizi vyplácíme bez ohledu na termín odletu klienta jednou týdně. Mnohdy tedy dříve než CK. Platby: Nabízíme Vám v cestovním ruchu unikátní systém plateb. Vybrané zálohy či doplatky převádíte bez ohledu na termín odletu klienta jen jednou týdně (tzn. týdenní tržbu) a na jedno číslo účtu.

8 Podrobněji o výhodách III.
Fakturace: Fakturace probíhá rovněž jednou týdně. Data k fakturaci zadáváte při sepisování cestovní smlouvy a pak se generují automaticky. Odpadá tedy kontrola včasného zaplacení a pozdějších administračních prací. Správa partnerů: Udržujeme aktuální kontakty na CK. Kontakty jsou přehledně umístěny přímo u nabídky. Telefony, faxy, y, nonstop linky, odkazy na rezervační systémy, provozní doby, atd. Vše co potřebujete k rezervaci či komunikaci s CK.

9 Podrobněji o výhodách IV.
Správa dokumentů: Nemusíte udržovat desítky smluv s CK, jejich koncesní listiny, pojištění proti úpadku a dodatky. Všechny potřebné dokumenty máte rovněž umístěny u každého produktu. Prodej veškerého produktu realizujete na základě jedné smlouvy. Získání znalostí o produktu: Nabízíme studijní cesty bez ohledu na obrat u pořádajících CK. Máte tak možnost zúčastnit se infocesty i s CK, kterou zatím ještě neprodáváte, ale máte zájem o procestování a nastudování nabízených ubytovacích kapacit. Víme, že CK mnohdy omezují výběr agentur právě podle dosažených výsledků. CK často pořádají školení produktu přímo u nás na callcentru. O všech školeních Vás budeme informovat a můžete se zúčastnit.

10 Podrobněji o výhodách V.
Administrační zpracování cestovních smluv – prodejní systém: Prodejní systém se neustále zdokonaluje a reaguje na poptávku trhu. Jedná se špičkový nástroj. Mimo jiné umožňuje skvělý přehled o aktuálních případech, možnost přidělení různých stavů k objednávce. Pro lepší přehled máte stejné prostředí při zadávání dat do objednávky. Cestovní smlouva se generuje automaticky a vždy má stejnou strukturu. Nepřehlédnete tak možnou chybu či nezapomenete na důležité údaje. Dále systém umožňuje správu klientů, psaní poznámek a obsahuje další drobnosti jako aktuální kurzy, možnost připomenutí či kalkulačku. Podpora: K prodejnímu systému poskytujeme podporu na telefonu, ICQ či SKYPE. Podpora všeobecně: Nabízíme všestrannou odbornou pomoc a naše znalosti týkající se nejen produktu, ale máme zkušenosti i s živnostenským úřadem či ČOI.

11 Co požadujeme? Požadujeme zavedenou provozovnu, min. 7 mil. obratu ročně z provizního prodeje, orientaci v produktu, znalost cestovního ruchu. Měsíční poplatek 2.500,- bez DPH Poplatek je za nabízené zpracování a služby zanedbatelný a přínos naší spolupráce je zdaleka vyšší.

12 Správa klientského centra INVIA.cz
Využijte znalostí a dovedností leadera českého online prodeje zájezdů a otevřete si vlastní franchisingovou pobočku - získejte zastoupení INVIA.cz. Jakub Eliáš Manažer pobočkové sítě INVIA.CZ/SK


Stáhnout ppt "INVIA.cz FRANCHISING."

Podobné prezentace


Reklamy Google