Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,"— Transkript prezentace:

1 Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, 28. 5. 2012
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Projekty a prezentační aktivity na podporu cestovního ruchu na Vysočině Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,

2 Představení organizace
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace příspěvková organizace Kraje Vysočina od (dříve KrÚ kraje Vysočina – ORR, odd. cestovního ruchu) personální obsazení: 5 stálých zaměstnanců 1 DPČ (účetní) + další externisté (právník, spolupracovníci na DPP) rozpočet: pro r. 2012: 4,4 mil. Kč (provozní dotace: 4, 190 mil. Kč)

3 Hlavní činnosti Vysočina Tourism, příspěvková organizace
koordinace spolupráce subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru (do budoucna by měla tato role ještě posílit) příprava turistických produktů, prezentace nabídek + koordinace činností koordinace činnosti TIC správa webového turistického portálu poradenství pro subjekty v CR spolupráce s CzechTourism, s podnikateli, profesními a dalšími organizacemi v CR, se zřizovatelem vyhodnocování statistických dat, aktualizace databází CR řízení vlastních projektů

4 Partnerství v projektech
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Projekty organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 Vysočina fandí kultuře – propagace Partnerství v projektech Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu Významné turistické akce a cíle východní části České republiky

5 Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 ROP JV – 2.2 celk. náklady projektu: 7,525 mil. Kč čas. harmonogram: 2011 – 2013 Plánované, resp. realizované hlavní výstupy: propagační materiály (Sety – průvodce s mapou: pěší, cyklo, běžky; DVD – nové + staré materiály; Unesco; infomapa – Cesty piva, Adrenalinová Vysočina; Zimní a letní turistické noviny; pexesa; pohlednice; Katalog turistických produktů zatraktivnění webu, redesign – grafika, úprava dat, nové moduly, … semináře, diskusní fóra (produkty CR, setkání s TIC) kostýmové prohlídky (zámky, hrady), internetová mediální kampaň

6 Kostýmované prohlídky na hradech Vysočiny
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Kostýmované prohlídky na hradech Vysočiny Lipnice (11. – ) Roštejn (18. – ) Polná (25. – )

7 Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 ROP JV – 2.2 celk. náklady projektu: 5,205 mil. Kč čas. harmonogram: 2011 – 2013 Plánované, resp. realizované hlavní výstupy: veletrhy cestovního ruchu (12 ročně) regionální prezentace pořízení malého prezentačního stánku

8 akce v rámci projektu Vysočina fandí kultuře
Vysočina Tourism, příspěvková organizace ÚČAST NA VELETRZÍCH 2012 Místo konání Datum VAKANTIE Utrecht FERIENMESSE Vídeň REGIONTOUR Brno ITF SLOVAKIATOUR Bratislava REISEMARKT Drážďany HOLIDAY WORLD Praha DOVOLENÁ/REGION Ostrava 2. – EUROREGION TOUR Jablonec nad Nisou 22. – FOR BIKES Praha MOBIL SALON České Budějovice * 13. – REGIÓNY SLOVENSKA (AGROKOMPLEX) Nitra * 23. – ITEP Plzeň 20. – JIHOČESKÝ KOMPAS říjen TS Poznaň 24. – MIMOVELETRŽNÍ AKCE: Jizerská padesátka ( ) Jihlavská 24 mtb ( ) Arts&Film ( ) prezentace při kostýmovaných prohlídkách akce v rámci projektu Vysočina fandí kultuře

9 Vysočina Tourism, příspěvková organizace

10 Vysočina fandí kultuře - propagace
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vysočina fandí kultuře - propagace Fond malých projektů v rámci OP AT-CZ celk. náklady projektu: Kč ( EUR) čas. harmonogram: –

11 Vysočina fandí kultuře - propagace
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vysočina fandí kultuře - propagace

12 Partnerství v projektech
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu předkladatel projektu: Institut pro trénink pohostinnosti OPVK, globální grant 3.2 celk. náklady: 2,98 mil. Kč čas. harmonogram:

13 Partnerství v projektech
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech Významné turistické akce a cíle východní části České republiky předkladatel projektu: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy IOP celk. náklady: 10 mil. Kč čas. harmonogram: 2011 – 2012 incoming (DE,AT,PL,SLK,IT) nadregionální produkty cestovního ruchu

14 Turistické produkty (pobyty) na Vysočině
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Turistické produkty (pobyty) na Vysočině od r (motivační semináře, osvěta, koordinace, sběr podkladů, vydání publikací a jejich distribuce, prezentace na turistickém portále, spolupráce s CK)

15 Další aktivity Vysočina Tourism, příspěvková organizace
kontinuální spolupráce s agenturou CzechTourism fam/press tripy Křížem krážem Vysočinou na kole inzerce členství v AOCR zasílání novinek na

16 Děkuji za pozornost! Vysočina Tourism, příspěvková organizace
Tomáš Čihák Vysočina Tourism, příspěvková organizace Věžní 26, Jihlava tel.:


Stáhnout ppt "Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,"

Podobné prezentace


Reklamy Google