Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJindřich Esterka
1
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní již neplatné!)
2
Linky 1+10 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 Vozy:
3
Linky 1+10 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 Vozy:
4
Linka 2 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 Vozy:
5
Linka 8 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 ve špičku Křižíkova – Hl. n. polovina spojů Vozy:
6
Linka 17 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 ve špičku a dopoledne Poruba voz. – Vřesinská polovina spojů Vozy:
7
Páteřní síť provozovaná ve špičku v intervalech 5 min
8
Linka 7 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 Poruba vozovna – Vřesinská v pracovní den od 7 do 16 h Vozy:
9
Linka 4 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 mimo špičku na NH intervaly 30 min Vozy:
10
Linka 14 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 na Hranečník pouze ve špičku Vozy:
11
Linka 3 Intervaly: 10/20/-- -prázdniny 15/15/-- o víkendech pouze návozy na/ze směn Vozy:
12
Linka 11 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 Vozy:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.