Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadovan Matějka
1
Ing. Daniel Konczyna konczyna@fmk.utb.cz U10-305
MARKETING Ing. Daniel Konczyna U10-305
2
Témata přednášek Historické předpoklady a vývojové etapy marketingu
Obecná charakteristika a význam marketingu, marketingové prostředí. Marketingový informační systém Formy marketingového výzkumu Chování kupujících ve spotřebitelském vztahu Chování kupujících na obchodním, průmyslovém a státním trhu Formy trhu a cílený marketing Charakteristika cílových skupin a kriteria segmentace Výrobek jako součást marketingového mixu Životní cyklus výrobku Komunikace jako součást marketingového mixu Komunikační mix - formy komunikace Závěrečný test znalostí
3
Požadavky k zápočtu Úspěšné splnění písemné práce kombinující testové a výkladové otázky Úspěšným splněním se rozumí vše dobře zodpovědět min. na 60% (vč.)
4
Doporučená literatura
Základní: SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlína : UTB, ISBN Doporučená: KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, ISBN SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Zlín : UTB, ISBN Tisk – Strategie, Marketing a média, Hospodářské noviny Rozhlas (podcasty) – Rádio Česko, Rádio Svobodná Evropa Studijní opory KLEIN N. No Logo
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.