Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1."— Transkript prezentace:

1 Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1

2 Počet TV stanic v ČR stále roste stanice vysílající v češtině, dabované nebo s českými titulky, * v roce 2013 přibude dětský kanál ČT :D 175 98 93 česky vysílajících TV stanic, z toho 8 dětských 2

3 Rozdělení trhu – postupující fragmentace digi „sestry“ stanice nezávislé+cab/sat stanice 3

4 Délka sledování TV roste Zdroj: ATO – Mediaresearch, AGB Nielsen Media Research 4 Doba strávená sledovaním televize – ATS 4+ čas strávený sledováním televize v ČR stále mírně roste (důvodem jsou měnící se zvyklosti trávení volného času během krize, rostoucí počet TV přístrojů na domácnost a větší programová nabídka) v okolních zemích je ATS výrazně vyšší

5 Odhad budoucího vývoje * Sledování televizního lineárního a nelineárního vysílání Počet česky vysílajících stanic Doba strávená sledováním televize

6 Budoucnost nezávislých digitálních a cab/sat stanic 6

7 Vývoj podílu na sledovanosti 2009 vs. 2013 10 Source: ATO-Mediaresearch, 10/2009, 5/2013 digitální „sestry“ postupně zvyšují svoji sledovanost na úkor velkých celoplošných stanic, ale podíl nezávislých tematických a ostatních TV neklesá Vývoj podílu na sledovanosti CS 15-54

8 Nezávislé TV si stále udržují stejný podíl na trhu 8 free-to-air TV 84 % 8 stanic v roce 2010 13 stanic v roce 2013 16 % cab/sat+ nezávislé digi TV 73 stanic v roce 2010 79 stanic v roce 2013 + 63%+ 8% : :

9 Procento TV zadavatelů na nezávislých tematických TV stále roste Zdroj: ATO-Mediaresearch, 2010 -5/2013 9

10 5 důvodů pro tematické TV Zdroj: GfK výzkum pro Atmedia 2011 …diváci Atmedia utrácejí o 21% více za FMCG než diváci neplacených TV...diváci Atmedia si pamatují o 31% více produktů/značek než diváci neplacených TV +17 % +21 % nižší vstupní náklady frekvence cílení vyšší kupní síla (+ 20%) větší zapamatovatelnost reklam (+ 30%)

11 Děkuji za pozornost 11


Stáhnout ppt "Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google