Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKlaudie Doležalová
2
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, 370 01 České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387 718 306 Kont. osoba: Vít Rajnoch, Sales Director Mobil.: +420 775 173 504 E-mail: v.rajnoch@atoda.czv.rajnoch@atoda.cz www.atoda.cz Významní zákazníci: Telefónica O2, ČSA, SIKO koupelny, KB, MAFRA, T-Mobile, 3M Česko, Generali pojišťovna
3
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.3 Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Director Tomáš Kruppa ATODA Call CentreATODA TrainingATODA Consulting Sales Director Vít Rajnoch Operators SupervisorsTrainer Senior Consultant Tomáš Kruppa Senior Consultant PhDr. Alena Housková Call Centre Director Václav Kroneisl
4
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.4 Představení společnosti ATODA Call Centre
5
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.5 Call Centre Typ call centra: externí Telemarketing: 90% aktivní 10% pasivní Počet places: 100 Portfolio: Aktivní telemarketing –Aktivní prodejní volání stávajícím zákazníkům –Aktivní prodejní volání potenciálním zákazníkům –Zajišťování a koordinace schůzek obchodních zástupců s potenciálními zákazníky –Aktivní průzkumy trhu Pasivní telemarketing –Infolinky pro příchozí hovory –Příjem objednávek –Průzkumy spokojenosti a potřeb zákazníků i potenciálních cílových skupin zákazníků
6
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.6 Technologie Nahrávání hovorů: sytém NICE – total recording Naše společnost využívá pro poskytování svých služeb technologii společnosti Avaya, která je jedničkou v této oblasti na celém světě. Naše instalace dokáže v současné konfiguraci obsloužit až 100 současně pracujících operátorů, kteří mohou obsluhovat hovory v různých režimech – inbound i outbound. Integrace s IT prostředím je samozřejmostí. Nedílnou součástí námi používaného prostředí je vyhodnocovací systém, který umožňuje detailní rozklíčování práce na jednotlivých kampaních až na úroveň operátora. V oblasti IT využíváme technologii od jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů osobních PC a serverů. Velkou výhodou je rozšířená záruka na všechny komponenty, vysoká spolehlivost jednotlivých IT prvků. Pobočková ústředna -AVAYA Definity -všechny places využívají technologii IP -kapacita až 100 současně hovořících operátorů -integrace s IT prostředím -detailní reporting až na úroveň jednotlivých operátorů, kampaní atd. IT -platforma Lenovo -server IBM 226 Series -operátorská PC – IBM NV A50 -serverové služby jsou zálohovány proti výpadku napájení -každý den probíhá automatická záloha zákaznických databází
7
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.7 Představení společnosti ATODA Training
8
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.8 Training Oblast školení: Soft skills Metody uplatňované při tréninku: Aktivní zapojování účastníků (cvičení modelové situace) Lektorské vstupy Užití video a audio techniky Ukázky okruhů školení: Prodej: -vedení prodejního hovoru -identifikace potřeb, kladení otázek -rozhodovací podněty zákazníka -zachycení nákupních signálů -psychologie zákazníka -cros-sell, up-sell Péče o zákazníka: -prozákaznická orientace -efektivní vedení hovoru -winback -antichurn aktivity -řešení reklamací -akvizice klientů Manažerské dovednosti: -motivace, vedení lidí -time-management -řízení priorit -motivace a hodnocení zaměstnanců -rozvoj týmu i jednotlivců -koučování, zpětná vazba
9
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.9 Představení společnosti ATODA Consulting
10
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.10 Consulting Oblasti konzultační činnosti: procesy lidské zdroje obchod marketing technologie vzdělávání Příklady využití: -nastavení – optimalizace procesů -optimalizace nákladů -výběr zaměstnanců -identifikace rozvojových potřeb -nastavení výkonnostních parametrů -optimalizace provozu
11
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.11 Reference
12
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.12 Děkuji Vám za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.