Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Anežka Šmídlová Eva Zíbarová Nikola Michalcová
Média ve společnosti Anežka Šmídlová Eva Zíbarová Nikola Michalcová
2
Film o reklamě
3
O FILMU Dokumentární komedie ČESKÝ SEN zasáhla do skutečného života mnoha Čechů se sešlo několik tisíc lidí na louce v pražských Letňanech. Přilákala je sem reklamní kampaň, slibující hypermarket ČESKÝ SEN se strašně nízkými cenami. Dav však na místě našel jen plátěné průčelí. Tento „přátelský podvod“ byl součástí projektu filmových studentů Víta Klusáka a Filipa Remundy.
4
POINTA 31. května 2003 – je pár minut před desátou dopolední a na parkovišti v pražských Letňanech se tlačí více jak 3000 nedočkavých lidí. Z reproduktorů zazní ještě jednou hyperhymna ČESKÉHO SNU: „Tak zkus se dívat jako dítě, spousta věcí omámí tě...“ Náhle na pódium vybíhají manažeři hypermarketu, vítají se se svými zákazníky a svižně přestřihnou blyštivou pásku. Člověk, který doběhl jako první k hypermarketu, zůstal stát, jako by ho opařili vařicí vodou, hypermarket je jen velká filmová kulisa...
5
Naše postřehy a názory Je vidět, jak je český národ chamtivý-pro levný nákup je ochoten udělat téměř cokoli. Náš názor je kladný, myslíme si, že studenti FAMU poukázali na problém českého konzumentství. Na českém trhu je možno udělat cokoli, máme-li dostatek peněz! Bylo už potřeba ukázat na to, jak češi jsou důvěřiví, najivní a někdy až hrabiví…… Zajímavé bylo, že i lidé, kteří měli v rukou hůlky, začali náhle běhat, jako mladíci.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.