Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAntonín Král
1
Zaslouží si Twitter respekt médií? Michal Ischia, @ischiam Digital Media Coordinator Týdeník Respekt Měsíčník Bel Mondo
2
Cesta tam
3
7: Jak získáváte publikum? “Automaticky followuju 20 000 lidí na Twitteru.” Pokud vám to nevadí, nakopejte ho za mne do koulí. Pokud vadí, zdvořile kývněte a zvedejte se. “Sleduji zajímavé a relevantní lidi na Twitteru, komentuji související články na blozích, pokouším se zapojit do konverzace.” Trefa. Pokuste se neskákat nadšením.
4
8: Nabízíte záruku? “Ano, získám vám 1 000 linků a 20 000 kliků.” Viz číslo 7, první akce. “Ano, že za vás vypustím duši.” To se mi líbí.
5
Jak rozpoznat experta na sociální média Marek Prokop, Ian Lurie http://www.sovavsiti.cz/weblog/139/expert-na-socialni-media
6
Smrt žurnalistiky? 75 % uživatelů internetu sleduje alespoň 1 denně internetové a TV zpravodajství (Mediaresearch) u novin to není ani 25 % a rok od roku je to horší noviny umírají reklama na internetu zpravodajské weby vládnou informační přesycenost -> rezignace
7
Informační zdroje lidí Poptávka po (kvalitní) žurnalistice neumírá Zpráva si nás najde sama přes naše sociální vazby příležitost pro média nabízet se na sociálních sítích Nahrazují sociální média tradiční informační zdroje? pasivita jedince sociální předvýběr – hodnoty, zájmy, světonázor přátel přátelé jsou naším editorem/filtrem
8
Informační zdroje Průzkum Respektu mezi jeho fanoušky a followery (vzorek cca 1100 lidí, podzim 2011)
9
Internetové sociální sítě Jsme tam všichni, ale víme co chceme? obsah je král není to jen marketing ne marketingové oddělení, ale lidi z redakcí ohlasy na vydání technický helpdesk
10
Přístupy k obsahu na sociálních sítích Shovelware - překlápění příspěvků z webu automatické výběrové Monitoring dění na sociálních sítích Diskuze zpětná vazba crowdsourcing (Adam Javůrek)Adam Javůrek
11
Twitter interakce Zdroj: TweetStats, 14. 1. 2012
12
Twitter interakce Zdroj: twitonomy.com, 7. 4. 2013
13
Jak být úspěšný? reagovat diskuze, nikoli přednáška okamžité reakce nebát se odkazovat jinam velký vliv influencerů být osobní, ukázat zákulisí 1.Děkujeme 2.Omlouváme se 3.Napravíme to 4.Je nám to líto 5.Pomůžeme vám Desatero firemní komunikace (Martin Malý)
19
Čeho se vyvarovat? pouhé překlápění obsahu z webu nereagování zahlcení počet příspěvků za den narušení jistot každou neděli upoutávka na nový Respekt
22
Twitter komunikace @jackal007: U nás se chválou šetří. Kdykoli čtu nový @RESPEKT_CZ, vzpomenu si na nudný nevzhledný plátek novinového formátu. R. jde proti trendu úpadku @KohoutPavel: Až na ten obsah. Kvůli němu jsem Respekt přestal číst. @KohoutPavel: Abych nebyl úplně negativní, Reisenauer nemá ve svém oboru rovného. Takový talent je vzácný. @RESPEKT_CZ: Tak aspoň něco :-) Co třeba druhá polovina časopisu (nepolitická, neekonomická), ta vám také nevyhovuje? (…) @jackal007: Tři tituly, který v Česku uměj socmédia: @RESPEKT_CZ, @ForbesCesko a Marketing & Media
23
Inspirace zpětná vazba crowdsourcing
24
Měření a monitoring odezvy virálnost obsahu procento generované webové návštěvnosti ze sociálních sítí Google Analytics QR Code Google Alerts/Mention/Klábosení Twitter Search
25
Twitter a Respekt zapojení komunity testimoniály crowdsourcing (ilustrace) lepší propojení sítí s webem zapojení redakce komunikace na sítích tweetování z reportáží více o chodu redakce
26
@RESPEKT_CZ @RESPEKT_DJ Michal Ischia | @ischiam, http://about.me/ischia
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.