Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1
-1 . Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
2
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: 1 -5
1 . -5 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
3
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: 1,5 -2 -1
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
4
. . Kvadratická funkce Narýsuj: ° ° -1 -2
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
5
Posunutí paraboly na ose x
1 -1 2 -2 3 -3 4 -4 1 1 4 4 9 9 16 16 x2 (x – 2)2 4 1 9 16 1 25 4 36 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
6
Posunutí paraboly na ose x
- posunutí na ose x Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
7
Rovnice paraboly Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
8
Kvadratická funkce Rýsuj: 4
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
9
Kvadratická funkce Rýsuj: -3
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
10
Kvadratická funkce Rýsuj: -2
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
11
Kvadratická funkce Rýsuj do: -3
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
12
Kvadratická funkce Narýsuj: odpověz na otázky: má fce min nebo max
3) hodnota min nebo max 4) f(0)= ; f(1)= ;f(-1)= 5) pro která x je fce nulová 6) pro která x je fce kladná a rostoucí 7) pro která x je fce záporná a klesající Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
13
Kvadratická funkce Narýsuj: odpověz na otázky: má fce min nebo max
3) hodnota min nebo max 4) f(4)= ; f(3)= 5) pro která x je fce záporná 6) pro která x je fce záporná a rostoucí 7) pro která x je fce kladná a klesající Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
14
Kvadratická funkce = x2 – 8x + 7 + 9 - 9 = x2 – 8x + 7 + 9 - 9
Urči vrcholy parabol: = x2 – 8x + 7 + 9 - 9 = x2 – 8x =( x – 4)2 - 9 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
15
Kvadratická funkce Narýsuj:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
16
Funkce Narýsuj: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.