Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJaroslav Müller
1
13. 9. 2011 Aktivita číslo 5 Název Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK
2
Současný stav aktivy A5 Vytváření nového odboru, který bude sloužit jako projektová kancelář Plzeňského kraje Vytváření vzdělávacích materiálů a příprava vzdělávání pro zaměstnance KUPK i ZZO - vzdělávání zaměstnanců v oblasti projektového řízení a nově nastavených procesů Změna interních dokumentů (směrnic), vytváření metodiky pro řízení projektů a jejich připomínkování
3
Proces vzniku nového odboru Nový odbor vznikne transformací oddělení technické podpory a publicity (k 1.1.2012) Vznik nového odboru nebude v současné době doprovázen nárůstem zaměstnanců Vznik odboru nepovede v současné době ke snížení či přesunu zaměstnanců z jiných odborů KUPK
4
Důvody vzniku nového odboru Odlehčení odborům KUPK a ZZO s přípravou a realizací projektů financovaných z externích zdrojů Vytvoření jednotné metodiky pro přípravu a realizaci těchto projektů Soustředění informací o realizovaných projektech na jednom místě (možnost lepšího plánování finančních toků) Vytvoření stabilní, zkušené projektové kanceláře pro přípravu žádostí o externí financování v příštím programovacím období
5
Vzdělávání zaměstnanců v oblasti projektového řízení a nově nastavených procesů Vzdělávání bude rozděleno do dvou částí: V první části jsou proškoleni všichni bezprostředně dotčení pracovníci (zejména vedoucí odborů a oddělení a projektoví manažeři). Druhou skupinou proškolených pracovníků budou vytipovaní pracovníci úřadu, kteří by měli mít alespoň základní znalost o projektovém řízení, jeho principech a základních aspektech.
6
Typy a termíny plánovaných školení A5 - Projektové řízení - teorie PŘ (1.část) středa 2.11.2011sál ZPK (8:00 – 15:00) úterý 15.11.2011326 (8:00 – 15:00) vedoucí odborů, oddělení a projektoví manažeři A5 - Projektové řízení - PŘ v prostředí KÚPK (2.část) středa 16.11.2011326 (8:00 – 15:00) úterý 29.11.2011 326 (8:00 – 15:00) vedoucí odborů, oddělení a projektoví manažeři
7
Typy a termíny plánovaných školení A5 - Plánované změny v oblasti PŘ pátek 11.11.2011sál ZPK (9:00 – 11:00) čtvrtek 24.11.2011 sál ZPK (9:00 – 11:00) pátek 25.11.2011 sál ZPK (9:00 – 11:00) všichni zaměstnanci KÚPK, ředitelé ZZO, vedoucí zřizovatelských odborů Přihlašování na školení proběhne přes Helpdesk jedná se o požadavek na interní školení
8
Změna interní dokumentace Nahrazení – „Směrnice S - 6.2005 - vytváření projektových týmů“ „ Směrnicí projektové řízení“, Nahrazena Směrnice RPK 1.2009 - systém řízení projektů EU. Celý systém bude nově popsán dvěma základními typy dokumentů: Metodikou projektového řízení Řídící dokumentací (vzory, šablony, typ. procesy)
9
Další plánované kroky Dokončení změn interní dokumentace a její rozeslání k připomínkování do konce září 2011 Proškolení zaměstnanců KUPK a ZZO do konce listopadu 2011 Administrativní zajištění vzniku nového odboru do konce prosince 2011
10
Kontakt HOSMAN Rudolf vedoucí oddělení technické podpory a publicity Odbor fondů a programů EU OFPEU E-mail: rudolf.hosman@plzensky-kraj.czrudolf.hosman@plzensky-kraj.cz Místnost: Americká 3 Plzeň Klapka: 377195 752 Mobilní telefon: 733 698662
11
Děkuji za pozornost Rudolf Hosman
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.