Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Kontrola kvality hovorů „trochu“ jinak – lépe a efektivněji
2
Současný stav Činnost supervizora Zodpovědnost za tým operátorů Analýza výsledků Manuální hodnocení hovorů Reporting Rychle!
3
Současný stav Manuální hodnocení hovorů
4
Současný stav Analýza výsledků
5
Současný stav Zhodnocení Pouze 3% zanalyzovaných hovorů !!!
6
Řešení Speech Analytics Services (SPAS) Automatizovaná analýza VŠECH provedených hovorů pomocí řečových technologií
7
S čím SPAS pomůže? Identifikace a analýza kritických míst v hovoru Vyhodnocení efektivity operátorů v rámci týmu Získávání podrobných statistik všech hovorů AUTOMATIZOVANĚ !!! Získávání klíčových informací o operátorovi a volaném
8
Co získáme? Hovor operátorky s klientem Analýza dialogu Max. reakční doba Počet skoků do řeči … 5s 3 Identifikace mluvčího Kdo „Je volaný pan Zíma?“ Rozpoznání řeči Přepis “Dobrý den, …” Detekce klíčových slov “monitorovaný hovor”
9
… ještě něco navíc! Identifikace věkové kategorie Identifikace základních emocí Hovor operátorky s klientem Identifikace pohlaví Identifikace jazyka
10
Praktické využití Odborné konzultace
11
Příklad reportu Detekce klíčových slov
12
Příklad reportu Řečové statistiky
13
Příklad reportu Statistiky operátorů
14
Komplexní řešení pro analýzu hovorů SPAS Kvantitativní analýza Kvalitativní analýza
15
Hlavní přínosy AUTOMATIZOVAN Á analýza všech provedených hovorů Automatická identifikace oblastí k proškolení operátora Podrobné statistiky všech hovorů a operátorů Komplexní reporting Odborné konzultace k procesům kontroly kvality
16
Q&A Speech Analytics Services (SPAS) spas@phonexia.com www.phonexia.com/solutions/spas Mgr. Milan Schwarz +420 777 599 685 milan.schwarz@phonexia.com
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.