Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJana Šimková
1
Lu..po.Therm Obchodní zastupce
2
Co je prací OZ Je kontaktní osobou pro firmy ve svém regionu – umí poradit, vyškolit na pokládku, vše vysvětlit, zákazníka přesvědčit, investora zaujmout. Rozumí Lupothermu Podporuje firmy před konečnými zákazníky (pokud chce koupit konečný zákazník, doporučí vždy aplikační firmu) Doporučuje Lupotherm i konečným zákazníkům. Nesmí nabízet sortiment s podobnou funkcí a nesmí sám být aplikační firmou.
3
Co je odměnou... Provize z nákupů firem, kterým OZ doporučil Lupotherm a zaškolil ji na pokládku. Provize je vyplácena z každého nákupu této firmy. Na vždy. Stačí firmu 1x naučit, jak objednávat. Odměnou je.... vodovod.... Jeden zákazník Vás neuživí, ale až jich bude 10, 20, 50...
4
Příběh o vodovodu Vesnice neměla vodu. Lidé chodili 3km k jezeru. Radní vypsali tender na dodavatele vody. Přihlásili se dva, že ji budou dodávat. Jeden si koupil kbelíky a začal nosit vodu. Ten druhý však zmizel a nikdo nevěděl kam. První se radoval, že nemá konkurenci. A makal… Nosil kbelíky od pondělí do pátku. Za rok se ten druhý vrátil a postavil vodovod. Připojil na něj lidi a začal dostávat rentu. Voda tekla pořád a čím více lidí připojil...
5
Kde začít? U INVESTORA. Pokud přesvědčím investora, který řekne: Já chci Lupotherm, tak: 1: Projektant to musí namalovat, jinak si nevydělá (když mu poskytnu potřebné informace, kde co najde tak příště už bude sám vědět, co a jak). 2: Firma to musí namontovat, jinak si nevydělá Když firmě řeknu, že mám pro ni práci, řekne mi „Ne“? Když ji zaškolím na pokládku, a pomůžu ji s první akcí, a ukážu ji, jak je pokládka rychlá, a snadná, tak mě už nebude potřebovat ke svým příštím zakázkám....
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.