Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1989 Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1989 Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název."— Transkript prezentace:

1 Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1989 Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada VY_32_INOVACE_ 15_02_13 Název materiálu Koroze Jméno vyučujícího Gabriela Milsimerová Třída 9 Předmět chemie Datum vytvoření 22.7.2012

2 Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Vzdělávací obor:Chemie Tematický okruh:Koroze Ročník:8 Anotace:- prezentace slouží jako opa- kování látky z 8. ročníku nebo ji lze použít jako výkladovou hodinu - na základě kladených otázek, žáci odpovídají - prezentaci je možné po- užít na začátku hodiny

3 Koroze

4 Čím je způsobena koroze? -vnějším prostředí voda povětrnostní podmínky prům. znečištění

5 Co je to koroze? -nerovnoměrné rozrušování povrchu kovového předmětu kovového předmětu -předmět mění své technické vlastnosti a znehodnocuje se - složitá redoxní reakce

6 Jak chráníme předměty proti korozi? Zamezit účinkům vnějších vlivů! pokovováním slitiny smalty nátěry a laky poolejování

7 Zdroje: Autorem materiálu a všech částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Gabriela Milsimerová. Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízeních. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu, lze ho bezplatně používat i šířit při uvedení autorova jména.


Stáhnout ppt "Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1989 Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název."

Podobné prezentace


Reklamy Google