Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
jejich současnost a budoucnost… TRAINREPORT,CDJIRIK 23.Března 2011
2
Železniční koridor Je to hlavní železniční trať spojující významná města určená především pro tranzitní osobní a nákladní dopravu. Traťě umožnující rychlý průjezd oblouky. Rychlost na trati bývá výrazně vyšší než na normálních tratích u nás je to 160 km/h.
3
Co je cílem koridorů: Zrychlit přepravu Zlepšit komfort cestování Zvýšit bezpečnost přepravy Zlepšit konkurence schopnost železnice nad silniční dopravou Zvýšit oběm přepravy osob (zboží) po železnici.
4
Koridory procházející územím ČR 1.tranzitní koridor 1.tranzitní koridor (NĚMECKO)-Děčín –Břeclav-(RAKOUSKO),(SLOVENSKO) 2.tranzitní koridor 2.tranzitní koridor (POLSKO)-Ostrava-Břeclav-(RAKOUSKO) 3.tranzitní koridor 3.tranzitní koridor (SLOVENSKO)-Ostrava-Praha-Plzeň-Cheb 4.tranzitní koridor 4.tranzitní koridor Praha-České Budějovice- (RAKOUSKO)
5
Trať 300 Brno-Přerov-(Bohumín) Úsek Blažovice – Nezamyslice Zahájení rekonstrukce trati: cca. 30.listopad 2011 Trať 320 Čadca-Bohumín 3.tranzitní kor. Úsek Bystřice –Český Těšín Zahájení rekonstrukce trati:13. května 2009 ukončení rekonstrukce trati: 31.březen 2012 Trať 220 České Budějovice-Praha hl.n. Úsek Olbramovice-Benešov u Prahy Zahájení rekonstrukce trati:1.červenec 2009 ukončení rekonstrukce trati: 31.prosinec2013
6
Zdroje: Použité informace:www.szdc.cz Použité fotografie:www.zelpage.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.