Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku."— Transkript prezentace:

1 Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.

2 Kdo je BOOM TISK?  Rok založení 1995  Hybridní zpracovatel dokumentů a dat (ofsetový i digitální tisk)  Kapacita 1 mil. barevných digitálních stran A4 denně a 4 mil. ofsetových  Unikátní technologie na trhu (Boomailer, Kodak Versamark)  Návrh vzhledu dokumentů včetně TransPromo  Cross-media řešení, elektronická podoba dokumentů

3 Projekt TransPromo  Zkratka slov „transactional-promotional“  Produkt, který propojí transakční tiskovinu (např. výpis z účtu) s marketingovou informací (např. nabídka služby či produktu), která je „šita na míru“ pro konkrétního příjemce (CRM, one-to-one marketing)  Plnobarevná tiskovina (možnost použití obrázků)  Produkt je vhodný zejména pro finanční instituce, telekomunikační firmy a utility  V ČR je BT lídrem trhu

4 Projekt TransPromo – GE Money Lícová strana výpisu z účtu. Rubová strana transakcí. Digitální přítisk místo přílože.

5 Projekt TransPromo – Cetelem Lícová strana výpisu se složenkou. Rubová strana transakcí s aktuální inzercí. Lícová strana bez složenky.

6 Projekt TransPromo – RSTS Lícová strana výpisu z účtu. Rubová strana transakcí s aktuální inzercí. Placené slevové kupóny.

7 Případová studie Colruyt  Výzva  Využít zákaznická data z klientské karty k relevantnější nabídce klientům.  Zákazník musí dostat odpovídající nabídku, která mu přinese maximální benefit.  Zasílat nabídku pouze zákazníkům, kteří ji využívají.  Ušetřit zákazníkům čas při výběru z velkého množství nabídek.  Snížit spotřebu papíru a šetřit tak životní prostředí Colruyt Group je velký Belgický retailový obchodník s více než dvoustovkou prodejen.

8 Řešení  Přepracovat původní tištěnou nabídku (32 stran, stovky produktů) na vysoce personifikovanou brožuru (4 strany, 30 produktů) a to na základě nákupních zvyklostí a socio-demografického profilu.  Rozesílka 2x měsíčně do 1,6 mil. domácností  400 různých typů slev

9 Případová studie Colruyt Lícová strana obálky Rubová strana obálky Vnitřní stránky Source: PODi, www.podi.org

10 Benefity  Na straně klienta  Zákazník dostává novou, cílenou nabídku.  Nakupování je efektivnější díky eliminaci nepřehledného množství nabídek.  Na straně obchodníka  Růst obratu o 6–9 % dle obchodu (tj. o 360 mil. EUR ročně celkem!).  Počet domácností, které využívají zákaznickou kartu se zvýšil o 2 %.  Dramatická úspora papíru o 600 mil. stran ročně vedla ke snížení nákladu na výrobu a ochraně životního prostředí.  Zvýšení zákaznické loajality. Source: PODi, www.podi.org

11 Děkuji za pozornost! Robert Domnosil CEO BOOM TISK, spol. s r.o. Ovčárecká 516 280 02 Kolín – Sendražice tel.: +420 321 713 551 fax: +420 321 713 552 www.boomtisk.cz obchod@boomtisk.cz


Stáhnout ppt "Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku."

Podobné prezentace


Reklamy Google