Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu EU Peníze školám
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM12 Předmět: Český jazyk Ročník: 2. Klíčová slova: tvrdé a měkké souhlásky Jméno autora: Mgr. Olga Žalmanová Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: Materiál je určen k výuce psaní y, í po tvrdých a měkkých souhláskách. Žáci třídí souhlásky na měkké a tvrdé. Doplňují slova do vět a i,y po měkkých a tvrdých souhláskách. Věty seřadí do příběhu. Nakonec opravují chyby v příběhu. Příběh sami dokončí do sešitu. Inovace: práce na interaktivní tabuli nebo na počítačích.
2
Roztřiď tvrdé a měkké souhlásky
Souhlásky tvrdé Souhlásky měkké j k r ř š n ž ch ň ť t d c č h ď
3
Doplň správně věty a y, i. Věty očísluj, aby vytvořily příběh.
Obuj si proj - t Šli jsme okolo hř - ště Půjdeme se r – bář - Vraceli jsme se okolo koš - kovou Sed – tam bot - Rád - ch – taj - r – bn -ka Chlapc - hráli r-by
4
Oprav příběh a dokonči vyprávění do sešitu.
Jirka s tatýnkem chtějý jít na ryby. podej mi ribářské náčiný. Prud, návnadi, háčky, skládacý židli a neza- pomen na svacinu. Nejdryv pojedeme tramvaji na nadražý, potom vlakem města mnichovo hradyště. Tam je v řýčkách mnoho různích ryp. je tam totyž Čista voda. Přýjeli jsme krybnýku, nahodyli pruti a čekáme. Nejednou se splavek pohnul. Tatinek přyskočil a pomáha mi vytáhnout ůlovek. Co to asi bude? ……………..
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.