Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

E-business a podpora rozhodování.  Co je e-business  Požadavky na e-business aplikace  E-business z pohledu zákazníků  E-business transformace  Aplikační.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "E-business a podpora rozhodování.  Co je e-business  Požadavky na e-business aplikace  E-business z pohledu zákazníků  E-business transformace  Aplikační."— Transkript prezentace:

1 e-business a podpora rozhodování

2  Co je e-business  Požadavky na e-business aplikace  E-business z pohledu zákazníků  E-business transformace  Aplikační prostředí pro WWW prezentaci firmy  Aplikační prostředí pro elektronický obchod, on-line komunikaci s ERP  Aplikační prostředí pro enterprise e-business řešení  Rizika e-business řešení  Perspektivy e-business  Příklady systémů pro e-business  Další zdroje

3  Komplexní podpora podnikání v prostředí Internetu:  Správa dokumentů (eDMS)  Správa zákazníků (CRM)  Helpdesk  Podpora rozhodování (BI, MIS)  Správa znalostí (KM)  E-commerce (B2B a B2C)  Komunikace  Další aplikace (řízení skladových zásob, nákup, výroba, legislativa, …)

4  Interaktivní webová architektura  Jednotné prostředí  Integrované řešení internetového obchodu  Podpora mobilních obchodních a servisních pracovníků  Sdílení a centralizace informací  Integrace s kancelářským sw (Office, Outlook, Lotus, PDA)  Integrace mobilních technologií (SMS, WAP)  Podpora automatizace komunikace  Jednoduchá konfigurace (grafické a uživatelsky přívětivé prostředí)  Rychlá implementace

5  Plánování a realizace Internetových marketingových kampaní (získávání nových zákazníků)  Vývoj zákaznicky orientovaných produktů a služeb  Uspokojování jedinečných požadavků a očekávání zákazníků  Automatizovaný prodej prostřednictvím Internetu  Non-stop podpora a pomoc zákazníkům  Vícekanálový přístup k zákazníkům

6  Možnost využívání služeb organizace kdykoliv, kdekoliv, v libovolném jazyku nebo měně spolehlivou a hospodárnou cestou  Interaktivní on-line katalogy  Prodejní kanály (e-Shop)  Elektronická komunikace (newsletters, diskuzní fóra)  Personalizovaný web server (uživatelské profily)  Věrnostní programy  …

7  Elektronická podpora podnikání prochází obvykle několika fázemi:  Statická prezentace, marketingové www stránky  Dynamická prezentace (SQL databáze)  On-line katalog zboží  Podpora objednávání zboží (transakční databáze)  Podpora zákaznických informací (přehledy objednávek, skladové zásoby, …)  One to one marketing, vysoká personalizace  Plná integrace s firemním informačním systémem

8  Kvalitní WWW server s podporou skriptování a případně databáze pro podporu dynamických stránek Http server PHP module DB Internet

9  Kvalitní SQL relační databáze s podporou transakcí  Zajištění bezpečnosti a konzistence dat  Podpora XML/XSL Http server (SSLsupport) PHP DB Internet DB Servlet engine XML/XSL parser JDBC Other connectors ERP

10 Požadavky na OS a HW stabilita vysoká dostupnost (24 x 7 x 100000) podpora fault tolerant, clustery, RAID pole, FS s žurnálem výkon (SMP, multithreading, RISC) Požadavky na aplikační SW stabilita bezpečnost škálovatelnost podpora distribuovaných aplikací a transakcí otevřenost rychle nasaditelné, dobře zpravovatelné vícenásobné využití, platformní nezávislost aplikací podpora vývojového prostředí pro týmový vývoj

11 es IBM WebSphere Application Sever Dynamic server pages  HTML  Scripting  SS include Dynamic server pages  HTML  Scripting  SS include Dynamic server pages  HTML  Scripting  SS include Servlet EJB Business Objects Dynamic content services  JSP  Scripting  SSI  XML  Transcoding (WAP, …) Enterprise Java Beans EJB Servi- ces, TX service Cluster Servi-ces Connection Manger JDBC Workload balancingJava ORB LDAP, JNDI, XML, Other connectors Base http Server (SSL support) FIREWALLFIREWALL SQL DBs Corba objects, XML ifaces,… EJB Applications

12  Zabezpečení transakcí (poruchy, napadení, zneužití)  Zálohování  Skryté, neočekávané chyby komplexních aplikací

13  On Demand Business  Automatické doplňování zásob  Okamžitá reakce na změny v poptávce  Autonomní technologie ochrany dat  …

14  ORACLE e-business Suite  Siebel 7 eBusiness  MS Solution for Internet Business  IBM On Demand kit

15  Webové stránky Evropské komise e-Business W@tch:  http://www.ebusiness-watch.org http://www.ebusiness-watch.org  Evropská zpráva o e-Business – rok 2005:  http://www.ebusiness-watch.org/resources/documents/eBusiness-Report-2005.pdf http://www.ebusiness-watch.org/resources/documents/eBusiness-Report-2005.pdf  The 2005 European e-Business Readiness Index:  http://europa.eu.int/comm/enterprise/ict/policy/ebi/ebi-2005-11-07.pdf http://europa.eu.int/comm/enterprise/ict/policy/ebi/ebi-2005-11-07.pdf  FedEx eBusiness Tools  http://fedex.com/cz/ebusiness/ http://fedex.com/cz/ebusiness/  ICETE 2011 – 8th International Conference on e-Business and Telecommunications  http://www.icete.org/ http://www.icete.org/  Novinky  http://www.internetnews.com/ec-news/ http://www.internetnews.com/ec-news/  Google – e-business? -> Přibližný počet výsledků: 1 770 000 000


Stáhnout ppt "E-business a podpora rozhodování.  Co je e-business  Požadavky na e-business aplikace  E-business z pohledu zákazníků  E-business transformace  Aplikační."

Podobné prezentace


Reklamy Google