Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBedřich Mareš
1
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal na Slovensku
2
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz Metodika výzkumu Zadavatel : Walmark, a.s. Realizátor : Respond & Co, s.r.o. Respondent : členové klubu KZW na Slovensku, kteří si v minulosti zakoupili Prostenal Metoda sběru dat : internetový dotazník Počet respondentů : 318 Termín sběru dat : II.kvartál 2007
3
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
4
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
5
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
6
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
7
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
8
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
9
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
10
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
11
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
12
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
13
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz
14
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, e-mail: respond@respond.cz www.respond.cz Závěry agentury Respond & Co 1. Spokojenost – plných 98,1% uživatelů výrobku Prostenal s Perfect Compexem tvrdí, že bylo s tímto výrobkem spokojeno, zbytek respondentů tvrdí opak. Velmi spokojeno je 16,7% uživatelů, prostou spokojenost pociťuje 59,1% uživatelů a spíše spokojeno se cítí 22,3% uživatelů. 2. Cena – cena se zdá být více než dvěma třetinám uživatelů jako přiměřená, jako vysokou pak vnímá cenu Prostenalu 30,2% uživatelů. 3. Užívání výrobku – většina respondentů užívala jednu tabletu denně (83,3%), dvě tablety pak 16,4% uživatelů (0,3% neodpovědělo). Největší část uživatelů pak užívala Prostenal za poslední rok jedenkrát po dobu delší než 1 měsíc – 37,1%. Mezi uživateli je však i například 7,2% uživatelů, kteří Prostenal užívali za poslední rok 3x a po delší dobu než 1 měsíc. 4. Účinek – více než polovina uživatelů chodí po užívání Prostenalu méně často močit (50,6%) a skoro třetina uživatelů dokonce méně často vstává kvůli močení v noci (31,1%). Ale i další účinky jsou patrné a to u 10-20% uživatelů. 5. Doporučení – reklama byla rozhodujícím impulsem pro nákup u 42,5% uživatelů, zajímavý je údaj o ovlivnění manželkou (22%). Následují lékárník (15,7%) a kamarád (14,5%). 6. Opakovaný nákup – 62,6% uživatelů potvrdilo připravenost k opětovnému nákupu výrobku Prostenal. 35,5 % uživatelů prozatím neví, 1,6% uživatelů odmítá další koupi Prostenalu. 7. Reklama – jak bylo zmíněno v bodě 5 – nejdůležitější faktor výběru. TV reklamu na rostenal zaznamenalo 84,6% uživatelů a více než třem čtvrtinám z nich se reklama líbila.Tiskovou reklamu zaznamenalo 55,3% uživatelů.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.