Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilHelena Hájková
1
Šmeralova 12, 170 00 Praha 7 Vavrečkova 5262, 760 01 Zlín www.b-inside.cz | info@b-inside.cz Experiment v marketingovém výzkumu Seminář UTB, 7.3.2014 PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D. 7.3.2014
2
| Experiment v marketingovém výzkumu2 Rozdělení do 2 skupin
3
| Experiment v marketingovém výzkumu3 K čemu experiment
4
| Experiment v marketingovém výzkumu4 K čemu experiment? kauzalita tři podmínky kauzality otestovat skryté aspekty
5
| Experiment v marketingovém výzkumu5 Hypotézy Video 1: Reklama zvýší emoční vztah ke značce Velkopopovický kozel Reklama zvýší preferenci piva před jinými alkoholickými nápoji Video 2: Product placement novin Blesku zvýší Top of Mind a spontánní znalost Blesku Product placement platební karty ve filmu zvýší oblíbenost placení platební kartou Video 3: Reklama omezí negativní postoj mladší populace k Lidlu (Lidl je i pro mě) Video 4: Product placement auta Mercedes zvýší Top of Mind a spontánní znalost značky Mercedes
6
| Experiment v marketingovém výzkumu6 Kódování dotazníků
7
| Experiment v marketingovém výzkumu7 Metodologie experimentu Klasický experiment Náhodný výběr Chyby v experimentálním designu Upravený experiment
8
| Experiment v marketingovém výzkumu8 Společné vyhodnocení
9
| Experiment v marketingovém výzkumu9 Další aspekty experimentování Pro co je experiment vhodný a pro co ne Etické aspekty Nedostatky / nevýhody experimentu Nejdůležitější typy zkreslení v experimentu Micro-socialální experimentování
10
B-inside s.r.o. Šmeralova 12 170 00 Praha Vavrečkova 5262 760 01 Zlín IČ: 24790648 DIČ: CZ24790648 tel.: +420 608 048 048 (Petr Fusek, výkonný ředitel) E-mail: info@b-inside.cz http://www.b-inside.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.