Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilŠtěpán Havlíček
1
Porovnání situace před a po zavedení nových bodů odklonu (TP) Změna pravidel AIP pro proudová letadla ve směrech RWY 06, 24 a 30
2
Vzlety z RWY 06 před úpravou AIP (vzorový provoz za období 5.4. 2012 – 23.4. 2012) 46,1% letadel se odkloní na sever před dosažením nového TP 4,6% provozu se odkloní na jih před dosažením nového TP NOVÝ BOD ODKLONU 06D PO ÚPRAVĚ AIP – TEPRVE PO MINUTÍ BODU ODKLONU JE MOŽNÝ ODKLON OD SID
3
OD 4.4. 2013 ZDE JEN VRTULOVÁ LETADLA
4
Vzlety z RWY 24 před úpravou AIP (vzorový provoz z období 1.4. 2012 – 7.4. 2012) 41,3% letadel se odkloní na sever - severozápad před dosažením nového TP 16,7% provozu se odkloní na jih před dosažením nového TP NOVÝ BOD ODKLONU 24D PO ÚPRAVĚ AIP – TEPRVE PO MINUTÍ BODU ODKLONU JE MOŽNÝ ODKLON OD SID
5
OD 4.4. 203 ZDE JEN VRTULOVÁ LETADLA OD 4.4. 2013 ZDE JEN VRTULOVÁ LETADLA
6
Vzlety z RWY 30 před úpravou AIP (vzorový provoz za období 1.4. 2012 – 21.4. 2012) 27,8% letadel se odkloní na sever- severovýchod před dosažením nového TP 49,8% provozu se odkloní na jih - jihozápad před dosažením nového TP NOVÝ BOD ODKLONU 30D PO ÚPRAVĚ AIP – TEPRVE PO MINUTÍ BODU ODKLONU JE MOŽNÝ ODKLON OD SID
7
OD 4.4. 2013 ZDE JEN VRTULOVÁ LETADLA
8
28.03.2013 Porovnání situace před a po zavedení nových bodů odklonu 8 Děkujeme za Vaši laskavou pozornost! Ing. Eva Říhová Senior manažer OJ Životní prostředí Letiště Praha, a. s. K Letišti 6/1019 160 08 Praha 6 tel.: +420 220 112 343 +420 602 118 712 eva.rihova@prg.aero
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.