Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAnna marie Tomanová
1
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008
2
Úvod Digitalizace televizního vysílání je především o efektivitě pokrytí populace TV signálem a to nejen z pohledu efektivity využívání kmitočtového spektra, ale i výběru vysílacích platforem (T,S,C). Posouvání zahájení vysílání nových TV programů Požadavek na podstatně nižší pokrytí než jsou kmitočtové možnosti všech sítí
3
Vývoj pokrytí populace TV signálem 2003 2004 2005 2006 2007
4
Odhad vývoje pokrytí populace signálem Na podzim roku 2008 překročí počet uživatelů neterestrického příjmu TV signálu hranici 50% podílu na trhu
5
Možné důsledky OTÁZKA: Je předpoklad, že 70% pokrytí populace digitálním terestrickým příjmem a dokrytí zbývajícími platformami může dát pokrytí 100% populace, správný? OTÁZKA: Zajistí pro nové TV podíl na trhu odpovídající téměř 100% pokrytí terestrickým digitálním signálem?
6
Závěr Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.