Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadim Němeček
1
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/34.0236 Tematická oblast: Mikroekonomie Autor: Ing. Iveta Kubistová Téma: Faktory ovlivňující nabídku Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_EK_14_faktory ovlivnujici nabidku Datum tvorby: 29.01.2013 Klíčová slova: nabídka, výrobní faktory, cena Anotace: soubor slouží k výkladu učiva 2.roč. EKO
2
Definice nabídky: Nabídka je takové množství zboží, které jsou výrobci ochotni dodat na trh za určitou cenu Nabídka
3
Vývoj nabídky - příklad Cena Kč/m2 Nabízené pronájmy kanceláří- počet 3502000 4002500 4503100
4
Faktory ovlivňující nabídku 1. Výrobní náklady se mění: a) vlivem cen vstupů, mezd… b) vlivem technického pokroku 2. Cena alternativních výrobků, které může výrobce vyrábět s danými zdroji 3. Změny výrobních podmínek, např. změny počasí, sezónnost produkce, přírodní katastrofy, …
5
NABÍDKA – WIKIPEDIE SOJKA, PUDLÁK. EKONOMIE PRO STŘEDNÍ ŠKOLY. 5.UPR. VYDÁNÍ. PRAHA: FORTUNA, 2009. ISBN 978-80-7373-013-0 NABÍDKA: NABÍDKA. IN: WIKIPEDIA: THE FREE ENCYCLOPEDIA [ONLINE]. SAN FRANCISCO (CA): WIKIMEDIA FOUNDATION, 2001- [CIT. 2013-01-03]. DOSTUPNÉ Z: HTTP://CS.WIKIPEDIA.ORG/WIKI/NAB%C3%ADDKA HTTP://CS.WIKIPEDIA.ORG/WIKI/NAB%C3%ADDKA Zdroje
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.