Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKarel Svoboda
1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_11 15. 4. 20133.L 8. 4. 2013
2
Značka Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Marketing a management Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Značka, definice značky, test známosti značky, test oblíbenosti značky Tematická oblast: Produkt a propagace
3
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji
4
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji jakákoli značka
5
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka automobilu
6
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka čokolády
7
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka jogurtu
8
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka nealkoholického nápoje
9
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka piva
10
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka sportovních potřeb
11
Značka - řešení Nejčastější značka jakákoli značka značka automobilu značka čokolády značka jogurtu značka nealkoholického nápoje značka piva značka sportovních potřeb Toto je zjednodušený „test známosti značky“. Při obdobném postupu, ale při otázce „Jakou značku kupujete nejčastěji by se jednalo o „test oblíbenosti značky“
12
Značka Značku tvoří označení schopné grafického znázornění. Může to nejčastěji být: slovo (obvykle včetně grafického vyjádření – např. fontu písma) fráze logo, symbol, obrázek barvy tvar výrobku nebo obalu nebo kombinace předchozích způsobů.
13
Zdroje Wikimedia Commons: commons.wikimedia.org. Datum citace [2013-04-08]. Dostupné na: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Googlelogo.png http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:McDonalds_centrumchod ov.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Adidas_Logo.svg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Puma_boty.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:New_%C5%A0koda_logo -2.jpg Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998. Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.