Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400 Mgr. Lukáš Synek Mgr. Petra Sedláčková TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
2
= stav ovzduší v určitém okamžiku
Počasí = stav ovzduší v určitém okamžiku
3
Počasí určuje především:
teplota tlak a vlhkost vzduchu oblačnost (jasno, polojasno, oblačno, zataženo) délka slunečního svitu množství atmosférických srážek rychlost a směr větru
4
Věda zabývající se počasím se nazývá .....................
Meteorologické veličiny jsou měřeny v meteorologických stanicích, pomocí různých přístrojů. meteorologie
5
Zkus správně spojit veličinu a přístroj, kterou je měřena:
teplota anemometr tlak vzduchu vlhkoměr vlhkost vzduchu barometr délka denního svitu srážkoměr rychlost větru teploměr množství srážek heliograf správné řešení
6
Přístroje na měření počasí:
teplota teploměr tlak vzduchu barometr vlhkost vzduchu vlhkoměr délka denního svitu heliograf rychlost větru anemometr množství srážek srážkoměr zpět
7
Zjisti a zapiš dnes večer z předpovědi počasí (ČT 1 –
Zjisti a zapiš dnes večer z předpovědi počasí (ČT 1 – 17,55 nebo 19,50 hod) jak bude následující den: teplota v noci teplota přes den oblačnost množství srážek tlaková tendence rychlost větru směr větru ct24.cz ct24.cz
8
Dobrovolný úkol na PC: Pokus se vytvořit a předvést powerpointovou prezentaci, která by znázorňovala předpověď počasí tak, jak ji známe z televize. ct24.cz
9
V prezentaci byly použity zdroje z těchto internetových stránek:
10
Tento výstup vznikl v rámci projektu FM - Education financovaného
z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.