Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: " 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy."— Transkript prezentace:

1

2  1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy

3 Výběr a plánování zájezdů:  Řecký majitel  Kontakty  Prověřování  Nízké ceny  Slevový program  Ankety spokojenosti (jak se klient dozvěděl o CK, ubytovací služby, poloha destinace, výlety, služby delegáta) = vyhodnocování

4 Obchodní partneři:  V Čechách – provizní prodejci a agentury (každé větší město)  V zahraničí – mezinárodní veletrhy, výstavy, přehlídky atd. (převážně společnost Taiko )  Nabídky na spolupráci - prověřování

5

6 Marketingové cíle a nástroje:  Zvýšení prodeje (nízké ceny, slevové programy…)  Rady a tipy, internetový prodej, transfery na letiště  Dotované zájezdy na Kypr (Kyperská centrála cestovního ruchu)  Platba zájezdů stravenkami (SODEXO, EDENRED, CHEQUE DEJEUNER) – max. do výše 50%  Videa a prezentace destinací a hotelů, sociální síť, denní tisk, jiné reklamní plochy

7

8 Formy pojištění CK:  Pojištění proti úpadku (povinné)  Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a majetku  Komplexní cestovní pojištění HolidayCharter (rizikové sporty, pro majitele domácích mazlíčků apod.)

9 Přibližný počet odbavených cestujících v jednotlivém roce:  2008 – cca 18.500 klientů  2009 – cca 16.000 klientů  2010 – cca 14.000 klientů  2011 – cca 13.000 klientů

10 Rok 2011:  Kypr – 2187 klientů  Thassos – 472 klientů  Kos – 1220 klientů  Samos – 442 klientů  Rhodos – 1774 klientů  Lesbos – 287 klientů  Chania (západní Kréta) – 517 klientů  Heraklion (východní Kréta) – 1611 klientů  Korfu – 626 klientů  Zakynthos – 1385  Pierie (Olympská riviéra) – 973 klientů  Peloponés – 1391 klientů

11 Současná finanční krize v Řecku:  Zvýšený prodej zájezdů na Kypr (není součást Řecka!)  Celkově prodej zájezdů klesá  Mediální pojetí x skutečnost  Vliv politické i ekonomické situace v ČR (málo práce = málo peněz = nízký prodej)

12  Autobusové transfery  Letecká přeprava – charterové lety (ČSA a Travel Servis)

13  22 let na českém trhu  Přijatelné ceny = široký okruh potencionálních klientů

14 Srovnatelné CK:  Viamare  Greece Tours  Alexandria  Firo-Tour  Čedok  Exim Tour

15 Děkuji za pozornost.


Stáhnout ppt " 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy."

Podobné prezentace


Reklamy Google