Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
MAPA ÚSPĚCHU
2
Nový projekt CZECH TOP 100 „MAPA ÚSPĚCHU“ důkladně
Sdružení CZECH TOP let sleduje firmy a společnosti působící v České republice Představujeme firmy a osobnosti, které si úctu vysloužily kreativitou, spolehlivostí, vztahem k místu, ve kterém působí, a sounáležitostí s komunitou, ze které vzešly Neslavíme úspěchy jen těch největších a nejmocnějších Slavíme úspěchy nejen největších a nejmocnějších Nový projekt CZECH TOP 100 „MAPA ÚSPĚCHU“ důkladně zmapuje proměny české ekonomiky za posledních 25 let
3
Váš osobní vklad Chceme Společně
je zásadní – přispěli jste k oživení podnikatelského ducha v naší zemi po roce 1989 Chceme nabídnout silné příběhy a popsat důležité události čtvrtstoletí Společně s vámi chceme hledat i odpovědi na nezodpovězené otázky Projekt se sice ohlíží do minulosti, ale myslí především na budoucnost
4
Pilotní dokument připraven ke zhlédnutí na přiloženém USB disku
odvysílá v nejatraktivnějším vysílacím čase 70 krátkometrážních dokumentů Tematická diskuze bude vedena prostřednictvím Českého rozhlasu a regionálních Deníků společnosti Vltava-Labe-Press V srpnu budou připraveny interaktivní webové stránky Pilotní dokument připraven ke zhlédnutí na přiloženém USB disku
5
Sdružení CZECH TOP 100 a jeho partneři si váží pozornosti, kterou projektu věnují státní instituce, profesní a odborové svazy i nevládní organizace Jsme potěšeni, že projekt zaštítil ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek Je pro nás velkou ctí a povzbuzením, že pan prezident Miloš Zeman udělil „Mapě úspěchu“ záštitu prezidenta republiky
6
Media plán/forma partnerství
Účast v dokumentu, stopáž 3 minuty, vysílací čas – „prime time“, tvůrce Jiří Podlipný Sponzorský vzkaz v délce 10 sekund po skončení dokumentu (sponzorský vzkaz není spojen s dílem, ve kterém partner sám účinkuje), sponzorský vzkaz je možné spojit i s větším počtem odvysílaných dokumentů Možnost účasti ve zpravodajských a publicistických pořadech ČT (Ekonomika24, Události v regionech…), které budou dokument tematicky rozvíjet
7
Media plán/forma partnerství
Regionální redakce ČRo se účastní natáčení televizního dokumentu, publicisticky „kopírují“ vyznění televizního dokumentu, cílová skupina – posluchač z daného regionu Český rozhlas Plus (celoplošné vysílání) rozpracovává téma dokumentu prostřednictvím analytické publicistiky, rozhovorů komentářů a diskuse (míra „rozpracování“ bude předmětem individuální dohody s partnerem
8
Media plán/forma partnerství
Redakce regionálních Deníků společnosti Vltava-Labe-Press se účastní natáčení televizního dokumentu, publicisticky „kopírují“ vyznění televizního dokumentu, avizují vysílání v ČT, cílová skupina – čtenář z daného regionu Celostátní redakce Vltava-Labe-Press rozpracovává téma dokumentu prostřednictvím rozhovoru a redakčního textu (míra „rozpracování“ bude předmětem individuální dohody s partnerem Redakce regionálních Deníků i celostátní redakce využívá webových stránek pro podporu projektu „Mapa úspěchu“ . Zpravodajský server Denik.cz vychází z tištěné podoby Deníků rozdělené do tří oblastí – republiková, regionální a okresní
9
Media plán/forma partnerství
Sdružení CZECH TOP 100 otevírá v srpnu internetový portál – partneři projektu mají portál k dispozici pro prezentaci své společnosti CZECH TOP 100 FORUM, čtvrtletník sdružení (náklad ) nabídne publicitu projektu i jeho partnerům CZECH TOP 100 FORUM SPECIAL - zpracuje příběhy všech partnerů projektu Sdružení CZECH TOP 100 nabízí partnerům projektu přednostní účast na vybraných akcích sdružení ( kalendář akcí bude doručen a vzájemně výhodné plnění individuálně dohodnuto)
10
V případě zájmu kontaktujte: ales.pospisil@czechtop100.cz
GSM: Sdružení CZECH TOP 100 Vám děkuje za spolupráci
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.