Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
_ Setkání koordinátorů Počátky 3.7.2014 Mgr. Jan Martinec
2
Manuál produktů cestovního ruchu 3.7.20142
3
Co v Manuálu najdete? 3.7.20143 Teoretická část •co je to produkt cestovního ruchu pro potřeby Manuálu •co by měl splňovat, aby byl na trhu úspěšný a byl poptáván Praktická část •návod, jak postupovat při tvorbě regionálních produktů a jejich zavedení na trh •jaké instituce by se měly na tvorbě podílet •katalog 12 nadregionálních tematických a 33 regionálních turistických produktů
4
Integrovaná marketingová kampaň v regionech • hodnota kampaně: cca 1,2 mil. Kč/region • komunikační témata (produkty), cílové trhy a komunikační nástroje definovány ve spolupráci s regiony na WS (listopad 2013) Co bude následovat? • prosinec 2012 – leden 2013 – výběr agentury, která zpracuje kreativní a mediální strategii pro každý z regionů • jaro 2013 – nákup médií • léto 2013 – start kampaně • kampaň poběží kontinuálně až do konce r. 2014 v několika vlnách • kreativa a komunikační mix by měl být představen regionálním koordinátorům na zvláštním jednání (počátek roku 2013)
5
Další práce s produkty • vybrané produkty by se měly stát stálou součástí nabídky webových portálů www.czechtourism.com a www.kudyznudy.czwww.czechtourism.com www.kudyznudy.cz • mimo kampaní budou vybrané produkty propagovány prostřednictvím dalších marketingových nástrojů agentury CzechTourism (PR články a tiskové zprávy, veletrhy, prezentace v rámci zahraničních zastoupení, tiskoviny)
6
EDEN 2013 3.7.20146
7
EDEN 2013 • téma ročníku 2012/2013: Cestování bez bariér (Accessible Tourism) • veškeré informace se nachází na webu www.eden-czechtourism.cz www.eden-czechtourism.cz • termín podání přihlášek je 18. února 2013 • vítěz obdrží ze strany CzechTourism, MMR a Evropské komise širokou marketingovou podporu, včetně 400 tis. Kč na marketingové aktivity
8
EDEN 2013 – kdo může soutěžit? • destinace, které dlouhodobě pracují na odstraňování bariér v cestovním ruchu • zpřístupňování turistických atraktivit turistům se specifickými potřebami: 1) lidé s handicapem 2) senioři 3) rodiny s malými dětmi • odstraňování jiných druhů bariér v cestovním ruchu: 1) psychologické bariéry 2) administrativní bariéry
9
Další informace 3.7.20149
10
Mediální komunikace 2013 - newslettery • rok 2013 – nové newslettery agentury CzechTourism (testování od ledna) • 2 x B2B, 2 x B2C (DCR, incoming) • možnost prezentace regionální nabídky – novinky, akce, eventy • nutnost dodat informace s alespoň 2 měsíčním předstihem (text + foto) • v průběhu roku by se v newsletterech měly objevit všechny regiony
11
Hnědé cedule 2013 • o zařazení na seznam rozhoduje jednou za rok komise složená ze zástupců ŘSD, Ministerstva dopravy, Ministerstva kultury a agentury CzechTourism – rozhodující slovo má ŘSD • žádosti nesmějí být v rozporu s „metodickým pokynem“, který každoročně zveřejňuje ŘSD • žádosti pro rok 2013 přijímá agentura CzechTourism do konce března 2013 – poštou nebo na email martinec@czechtourism.czmartinec@czechtourism.cz • silnice II. a III. třídy jsou plně v kompetenci správce komunikace • zařazení turistického cíle do „seznamu vybraných kulturních a turistických cílů“ je podmínkou pro umístění značky na dálnicích a silnicích I. třídy
12
_ _ ČCCR – CzechTourism Vinohradská 46, 120 41 Praha 2 tel. +420 221 580 616 martinec@czechtourism.cz www.czechtourism.cz Mgr. Jan Martinec manažer regionální komunikace
13
www.czechtourism.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.