Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 2.7.2014 Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 2.7.2014 Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí."— Transkript prezentace:

1 1 2.7.2014 Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí

2 2.7.2014 2 Obsah prezentace •Cíle agentury CzechTourism 2012 •Návrh systému podpory filmové produkce •Jak se stát Film Friendly Destinací

3 2.7.2014 3 •Jasně definované požadavky, práva a možnosti užití filmových projektů před natáčením •Nutná spolupráce s regiony při podpoře filmových projektů •Film Friendly Location CzechTourism návrh systému podpory filmové produkce

4 2.7.2014 4 •Film friendly služby •Produkty cestovního ruchu po stopách filmových míst •Cestování za samotnou filmovou lokací CzechTourism návrh systému podpory filmové produkce

5 2.7.2014 5 •Aktivity vyvíjené místní samosprávou, podnikateli a destinačním managementem k přilákání filmařů do destinace (zjednodušení administrativy, přizpůsobení nabídky a služeb, marketing destinace využívající přítomnost filmařských štábů v destinaci) pořádání Location Tour/Fam tripů •Marketingové aktivity směrem k rezidentům (argumentace přínosů filmové produkce místním obyvatelům, akceptování případných omezení a uzavírek…) Film „friendly“ lokace

6 2.7.2014 6 •Marketingové aktivity směrem k producentům (jasná nabídka s předem nastavenými parametry) •Znalost potenciálu, historických a kulturních kontextů, limity místních filmových lokací (znalost o vhodných míst k natáčení, jejich ochrana – zóny v NP, CHKO,…) Film „friendly“ lokace

7 2.7.2014 7 Práce se všemi fázemi vzniku filmu FAM Tripy proproducenty Mediální efekt Přímé finance pro lokaci/region Natáčení Tvorba Produktů CR Růst návštěvnosti

8 8 2.7.2014 Shrnutí a konkrétní cíle agentury CzechTourism

9 2.7.2014 9 FILM – cíle agentury CzechTourism •Vydání knihy – jak s filmem pracovat, aby byl film účinným nástrojem marketingu destinace v únoru 2012 (součástí i DVD) •Spolupráce s Czech Film Commission a Českým filmovým centrem (producenti) •Školení zástupců regionů, krajských úřadů, DMC a VŠ

10 2.7.2014 10 FILM – cíle agentury CzechTourism •Práce se všemi fázemi vzniku filmu (již na konkrétních filmových projektech) •Aktivní vyhledávání filmových projektů •Spolupráce s regiony při tvorbě marketingových kampaní a produktů CR s vazbou na film

11 2.7.2014 11 Děkujeme za pozornost! Jakub Hlaváček a Mojmír Mikula


Stáhnout ppt "1 2.7.2014 Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí."

Podobné prezentace


Reklamy Google