Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMaxmilián Procházka
2
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR 16.10.2007, klub Avion
3
Internet - funguje u nás ve veřejné formě cca 15 let - 4,2 mil. uživatelů interentu v ČR (12-79 let, 1xměsíčně), - měřění návštěvnosti NetMonitor (3.vlna 2008) 250 médií, pop-up panel, 33 tisíc respondentů, 30% meziroční nárůst návštěvnosti - monitoring reklamy – AdMonitoring, zpětně za rok 2007 - jednotky měření – PV, RU, visits - prodej inzerce – na čas, imprese, PPC,
4
Výhled Populace Zdroj:NM, 8/2007
5
Výhled Text, Text, Text, Text, TOP 10 Zdroj:NM, 8/2007
6
Výhled Text, Text, Text, Text, Trend Zdroj:NM, 8/2007
7
Výhled Text, Text, Text, Text, Trend Zdroj:NM, 8/2007
8
Výhled Připojení Zdroj:NM, 8/2007
9
Televize - 1.června 1953 zahájeno vysílání v ČR - 98 % populace sleduje televizi v současnosti - měření sledovanosti Peoplemetery (min. 1200 domácností, od 2008 min. 1650, MR) - monitoring inzerce – TNS MI -prodej inzerce – na breaky (v reklamních blocích) na jednotky GRP (procento cíl.skupiny diváků zasažené reklamou, v případě opakování breaku se jednotlivé GRP sčítají (5xvysílaný spot se zásahem 50 % CS = 250 GRP)
10
Text, text, text…….. Share TV Zdroj:PM, 1.1.-10.10.07 Podíl diváků, kteří se právě dívají na TV
11
Text, text, text…….. Podtitul ……… Trend Zdroj:PM1.1.-10.10.07,
12
Text, text, text…….. Podtitul ……… Zdroj:PM, 1.1.-10.10.07, CS TV Rating – počet diváků, z dané CS, kteří se právě dívají na TV Celkem se dívalo3 190 942 diváků Zdroj:PM1.1.-10.10.07,
13
Otázky do diskuse Odlišnosti a podobnosti obou médií Způsob konzumací obou médií diváky, kdo je rozhodující diváckou silou, jak se v průběhu času mění? Jaké jsou příležitost pro spolupráci obou médií? Jaká je budoucnost obou médií v krátjém horizontu (1 rok), k jakým dojde změnám běhme tří let? Jak bude vypadat formát obou médií (obsah, způsob distribuce informací apod.) Jak bude fungovat prodej reklamy? Jak na tyto změny budou reagovat diváci?
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.