Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Naše média = Vaše B2B řešení. Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  AutoBusiness  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Naše média = Vaše B2B řešení. Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  AutoBusiness  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck."— Transkript prezentace:

1 Naše média = Vaše B2B řešení

2 Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  AutoBusiness  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck & Business  Pravidelná ročenka FLEET directory – ucelený katalog dodavatelů zboží a služeb pro firemní autoparky  Pravidelná ročenka Truck & Business directory – souhrnné kontaktní údaje na dodavatele zboží a služeb pro obor silniční nákladní dopravy

3 Elektronická média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  AutoBusiness On-line  Pneu On-line  FLEET On-line  Truck On-line

4 Jaký je náš cíl? Nabídnout informačně hodnotná média a vytvářet komunikační platformy pro vnitřní komunikaci v rámci odvětví i prezentace odvětví navenek.

5 Časopis AutoBusiness  specializovaný čtvrtletník typu „business-to-business“ pro oblast prodeje osobních automobilů  vychází od roku 2003  „Časopis pro všechny, koho živí auta“  pravidelná samostatná příloha „Moderní dealer“

6 Cílové skupiny čtenářů  výrobní, dovozní a velkoobchodní subjekty při prodeji automobilů / v aftermarketu  poskytovatelé finančních a pojišťovacích služeb  dealeři automobilů, náhradních dílů a příslušenství  značkové i neznačkové autoservisy, pneuservisy, rychloservisy  školy, sdružení, státní správa Kdo v rámci těchto skupin?  STŘEDNÍ A VYŠŠÍ MANAGEMENT  MAJITELÉ FIREM  (TJ. ROZHODOVACÍ SUBJEKTY)

7 Pravidelné sekce MEZINÁRODNÍ SCÉNA  výroba a ekonomika  firemní novinky  obchodní výsledky a statistiky  produktové novinky  tržní trendy DOMÁCÍ SCÉNA  automobilky  tržní premiéry  finance a pojištění  dovoz a distribuce náhradních dílů  pneumatiky a příslušenství  PHM  marketing a podpora prodeje  vzdělávání, lidské zdroje, personalistika  domácí automobilový a dodavatelský průmysl  statistiky

8 Pravidelné sekce MODERNÍ DEALER  pravidelná součást časopisu ve formě samostatného sešitu  aktuality a novinky v oblasti dealerství  osobnosti  firemní profily  panorama dodavatelů  teorie a praxe podnikání  právo a legislativa  obchod s ojetými vozy

9 Technické údaje Periodicita: 4 čísla za rok (duben, květen, září, listopad) Počet stran: 48 + obálka (celkem 52) + příloha Moderní dealer (16) Náklad: 10 000 výtisků Distribuce:předplatné, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:399 Kč (včetně DPH)

10 Struktura čtenářů

11 AutoBusiness On-Line = www.autobusiness.cz Obsah:  výběr článků ze tří hlavních okruhů, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon (domácí scéna, mezinárodní scéna, moderní dealer)  vzdělávací články pro manažery a zaměstnance firem  interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa)  elektronický newsletter  bezplatná burza  výběr článků z časopisu AutoBusiness, archiv čísel  Databáze autobyznysu (členění podle subjektů a druhu činnosti; podle výrobků)  videotéka

12 AutoBusiness On-Line - návštěvnost Vývoj návštěvnosti 2003 – 2007 200783 849 návštěv 200646 235 návštěv 200540 017 návštěv 200412 105 návštěv 2003 2 013 návštěv

13 Elektronický newsletter  elektronický informační týdeník  vychází 50x za rok  rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru autobusiness.cz Pravidelné sekce :  TOP STORY  aktuality  anketa  a další

14 Časopis Pneu revue  specializovaný magazín typu „business-to-business“ pro oblast průmyslu pneumatik, obchodu a servisu  vychází od roku 1995  skutečný „opinion maker“ odvětví

15 Cílové skupiny čtenářů  profesionálové  uživatelé Tématické pokrytí  komodity pneumatiky, protektory, ráfky, servisní technika  odvětví výzkum, výroba, ekonomika, distribuce  obchod prodej, servis pneu

16 Technické údaje Periodicita: 4 čísla za rok (březen, červen, září, prosinec) Počet stran: 80 + obálka (celkem 84) Náklad: 3000 výtisků Distribuce:předplatná, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:399 Kč (včetně DPH)

17 Pneu On-line = www.pneurevue.cz Obsah:  výběr článků z 15 témat, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon – produktové přehledy (osobní, nákladní pneu, servisní technika)  interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa)  elektronický newsletter  bezplatná burza  výběr článků z časopisu Pneu revue, archiv čísel  Databáze pneuservisů ČR  Databáze dodavatelů pneuservisů  videotéka

18 Pneu On-line - návštěvnost Vývoj návštěvnosti 2003 – 2007 200770 565 návštěv 200678 539 návštěv 200570 793 návštěv 200440 218 návštěv 200327 793 návštěv

19 Elektonický newsletter  elektronický informační týdeník  vychází 50x za rok  rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru pneurevue.cz Pravidelné sekce :  TOP STORY  aktuality  anketa  a další

20 Časopis FLEET firemní automobily  specializovaný magazín typu „business-to-business“ pro oblast správy a řízení vozových parků a firemních vozů vůbec  vychází od roku 2004  ojedinělý časopis v ČR, který se systematicky a komplexně věnuje problematice fleet managementu

21 Cílové skupiny čtenářů  Finanční ředitelé  Fleetoví manažeři provozovatelů fleetů  Správci firemních autoparků  Dodavatelé fleetů „FLEET agent“  Ojedinělá komunikační platforma 400 fleet manažerů a správců vozových parků

22 Pravidelné sekce  novinky ze světa fleetů  rozhovor s dodavatelem  představení fleetu  nástroje a řešení pro fleet management  produkty pro správu firemního autoparku  způsoby financování vozových parků  správa fleetů s pomocí externích zdrojů  správa fleetů uvnitř firem  opravy a servis  různé

23 Technické údaje Periodicita: 6 čísel za rok Počet stran: 80 + obálka (celkem 84) Náklad: 20 000 výtisků Distribuce:předplatné, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:599 Kč (včetně DPH)

24 Struktura čtenářů

25 FLEET On-line = www.ifleet.cz Obsah:  výběr článků z 10 hlavních okruhů, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon  interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa)  elektronický newsletter  Fleet directory  výběr článků z časopisu FLEET firemní automobily, archiv čísel  Databáze dodavatelů fleetu (členění podle výrobků a služeb  videotéka

26 Vývoj návštěvnosti 2004 – 2007 200736 973 návštěv 200629 317 návštěv 200520 042 návštěv 2004 600 návštěv* * (web byl uveden do provozu v srpnu 2004) FLEET On-line - návštěvnost

27 Elektronický newsletter  elektronický informační čtrnáctideník  vychází 24x za rok  rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru ifleet.cz Pravidelné sekce :  TOP STORY  aktuality  anketa  a další

28 Časopis Truck & Business  specializovaný magazín typu „business-to-business“ pro strategii podnikání v silniční autodopravě  vychází od roku 2006  česká edice stejnojmenného evropského časopisu s 25letou tradicí (vydavatel MMM Business Media)  uznávaná pozice na trhu

29 Cílové skupiny čtenářů  autodopravci  zasílatelské a logistické společnosti  dodavatelské firmy všeho druhu (technika, díly, PHM, spotřební materiál, IT…)  finanční sektor spolupracující s autodopravou  státní správa, sdružení, školy Kdo v rámci těchto skupin?  MAJITELÉ  STŘEDNÍ A VYŠŠÍ MANAGEMENT  (TJ. ROZHODOVACÍ SUBJEKTY)

30 Pravidelné sekce BUSINESS:  aktuality  firma  Management  Ekonomika  Logistika  IT systémy správy a řízení TRUCK:  aktuality  truck  trailer  tools

31 Technické údaje Periodicita: 4 čísla za rok (březen, květen, září, listopad) Počet stran: 80 + obálka (celkem 84) Náklad: 10 000 výtisků Distribuce:předplatné, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:399 Kč (včetně DPH)

32 Truck On-line = www.truck-business.cz Obsah:  výběr článků podle 22 kritérií, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon  interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa)  elektronický newsletter  výběr článků z časopisu Truck & Business, archiv čísel  Databáze dodavatelů  videotéka

33 Truck On-line - návštěvnost Vývoj návštěvnosti 2006 – 2007 VII-XII/20077 229 návštěv I-VI/20076 874 návštěv VII-XII/20065 362 návštěv I-VI/20063 426 návštěv* * (web byl uveden do provozu v březnu 2006)

34 Elektronický newsletter  elektronický informační týdeník  vychází 50x za rok  rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru truck-business.cz Pravidelné sekce :  TOP STORY  aktuality  anketa  a další

35 Děkujeme za pozornost.


Stáhnout ppt "Naše média = Vaše B2B řešení. Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  AutoBusiness  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck."

Podobné prezentace


Reklamy Google