Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKarolína Dušková
1
Naše média = Vaše B2B řešení
2
Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“ AutoBusiness Pneu revue FLEET firemní automobily Truck & Business Pravidelná ročenka FLEET directory – ucelený katalog dodavatelů zboží a služeb pro firemní autoparky Pravidelná ročenka Truck & Business directory – souhrnné kontaktní údaje na dodavatele zboží a služeb pro obor silniční nákladní dopravy
3
Elektronická média pro efektivní komunikaci „business-to-business“ AutoBusiness On-line Pneu On-line FLEET On-line Truck On-line
4
Jaký je náš cíl? Nabídnout informačně hodnotná média a vytvářet komunikační platformy pro vnitřní komunikaci v rámci odvětví i prezentace odvětví navenek.
5
Časopis AutoBusiness specializovaný čtvrtletník typu „business-to-business“ pro oblast prodeje osobních automobilů vychází od roku 2003 „Časopis pro všechny, koho živí auta“ pravidelná samostatná příloha „Moderní dealer“
6
Cílové skupiny čtenářů výrobní, dovozní a velkoobchodní subjekty při prodeji automobilů / v aftermarketu poskytovatelé finančních a pojišťovacích služeb dealeři automobilů, náhradních dílů a příslušenství značkové i neznačkové autoservisy, pneuservisy, rychloservisy školy, sdružení, státní správa Kdo v rámci těchto skupin? STŘEDNÍ A VYŠŠÍ MANAGEMENT MAJITELÉ FIREM (TJ. ROZHODOVACÍ SUBJEKTY)
7
Pravidelné sekce MEZINÁRODNÍ SCÉNA výroba a ekonomika firemní novinky obchodní výsledky a statistiky produktové novinky tržní trendy DOMÁCÍ SCÉNA automobilky tržní premiéry finance a pojištění dovoz a distribuce náhradních dílů pneumatiky a příslušenství PHM marketing a podpora prodeje vzdělávání, lidské zdroje, personalistika domácí automobilový a dodavatelský průmysl statistiky
8
Pravidelné sekce MODERNÍ DEALER pravidelná součást časopisu ve formě samostatného sešitu aktuality a novinky v oblasti dealerství osobnosti firemní profily panorama dodavatelů teorie a praxe podnikání právo a legislativa obchod s ojetými vozy
9
Technické údaje Periodicita: 4 čísla za rok (duben, květen, září, listopad) Počet stran: 48 + obálka (celkem 52) + příloha Moderní dealer (16) Náklad: 10 000 výtisků Distribuce:předplatné, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:399 Kč (včetně DPH)
10
Struktura čtenářů
11
AutoBusiness On-Line = www.autobusiness.cz Obsah: výběr článků ze tří hlavních okruhů, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon (domácí scéna, mezinárodní scéna, moderní dealer) vzdělávací články pro manažery a zaměstnance firem interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa) elektronický newsletter bezplatná burza výběr článků z časopisu AutoBusiness, archiv čísel Databáze autobyznysu (členění podle subjektů a druhu činnosti; podle výrobků) videotéka
12
AutoBusiness On-Line - návštěvnost Vývoj návštěvnosti 2003 – 2007 200783 849 návštěv 200646 235 návštěv 200540 017 návštěv 200412 105 návštěv 2003 2 013 návštěv
13
Elektronický newsletter elektronický informační týdeník vychází 50x za rok rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru autobusiness.cz Pravidelné sekce : TOP STORY aktuality anketa a další
14
Časopis Pneu revue specializovaný magazín typu „business-to-business“ pro oblast průmyslu pneumatik, obchodu a servisu vychází od roku 1995 skutečný „opinion maker“ odvětví
15
Cílové skupiny čtenářů profesionálové uživatelé Tématické pokrytí komodity pneumatiky, protektory, ráfky, servisní technika odvětví výzkum, výroba, ekonomika, distribuce obchod prodej, servis pneu
16
Technické údaje Periodicita: 4 čísla za rok (březen, červen, září, prosinec) Počet stran: 80 + obálka (celkem 84) Náklad: 3000 výtisků Distribuce:předplatná, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:399 Kč (včetně DPH)
17
Pneu On-line = www.pneurevue.cz Obsah: výběr článků z 15 témat, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon – produktové přehledy (osobní, nákladní pneu, servisní technika) interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa) elektronický newsletter bezplatná burza výběr článků z časopisu Pneu revue, archiv čísel Databáze pneuservisů ČR Databáze dodavatelů pneuservisů videotéka
18
Pneu On-line - návštěvnost Vývoj návštěvnosti 2003 – 2007 200770 565 návštěv 200678 539 návštěv 200570 793 návštěv 200440 218 návštěv 200327 793 návštěv
19
Elektonický newsletter elektronický informační týdeník vychází 50x za rok rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru pneurevue.cz Pravidelné sekce : TOP STORY aktuality anketa a další
20
Časopis FLEET firemní automobily specializovaný magazín typu „business-to-business“ pro oblast správy a řízení vozových parků a firemních vozů vůbec vychází od roku 2004 ojedinělý časopis v ČR, který se systematicky a komplexně věnuje problematice fleet managementu
21
Cílové skupiny čtenářů Finanční ředitelé Fleetoví manažeři provozovatelů fleetů Správci firemních autoparků Dodavatelé fleetů „FLEET agent“ Ojedinělá komunikační platforma 400 fleet manažerů a správců vozových parků
22
Pravidelné sekce novinky ze světa fleetů rozhovor s dodavatelem představení fleetu nástroje a řešení pro fleet management produkty pro správu firemního autoparku způsoby financování vozových parků správa fleetů s pomocí externích zdrojů správa fleetů uvnitř firem opravy a servis různé
23
Technické údaje Periodicita: 6 čísel za rok Počet stran: 80 + obálka (celkem 84) Náklad: 20 000 výtisků Distribuce:předplatné, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:599 Kč (včetně DPH)
24
Struktura čtenářů
25
FLEET On-line = www.ifleet.cz Obsah: výběr článků z 10 hlavních okruhů, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa) elektronický newsletter Fleet directory výběr článků z časopisu FLEET firemní automobily, archiv čísel Databáze dodavatelů fleetu (členění podle výrobků a služeb videotéka
26
Vývoj návštěvnosti 2004 – 2007 200736 973 návštěv 200629 317 návštěv 200520 042 návštěv 2004 600 návštěv* * (web byl uveden do provozu v srpnu 2004) FLEET On-line - návštěvnost
27
Elektronický newsletter elektronický informační čtrnáctideník vychází 24x za rok rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru ifleet.cz Pravidelné sekce : TOP STORY aktuality anketa a další
28
Časopis Truck & Business specializovaný magazín typu „business-to-business“ pro strategii podnikání v silniční autodopravě vychází od roku 2006 česká edice stejnojmenného evropského časopisu s 25letou tradicí (vydavatel MMM Business Media) uznávaná pozice na trhu
29
Cílové skupiny čtenářů autodopravci zasílatelské a logistické společnosti dodavatelské firmy všeho druhu (technika, díly, PHM, spotřební materiál, IT…) finanční sektor spolupracující s autodopravou státní správa, sdružení, školy Kdo v rámci těchto skupin? MAJITELÉ STŘEDNÍ A VYŠŠÍ MANAGEMENT (TJ. ROZHODOVACÍ SUBJEKTY)
30
Pravidelné sekce BUSINESS: aktuality firma Management Ekonomika Logistika IT systémy správy a řízení TRUCK: aktuality truck trailer tools
31
Technické údaje Periodicita: 4 čísla za rok (březen, květen, září, listopad) Počet stran: 80 + obálka (celkem 84) Náklad: 10 000 výtisků Distribuce:předplatné, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:399 Kč (včetně DPH)
32
Truck On-line = www.truck-business.cz Obsah: výběr článků podle 22 kritérií, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa) elektronický newsletter výběr článků z časopisu Truck & Business, archiv čísel Databáze dodavatelů videotéka
33
Truck On-line - návštěvnost Vývoj návštěvnosti 2006 – 2007 VII-XII/20077 229 návštěv I-VI/20076 874 návštěv VII-XII/20065 362 návštěv I-VI/20063 426 návštěv* * (web byl uveden do provozu v březnu 2006)
34
Elektronický newsletter elektronický informační týdeník vychází 50x za rok rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru truck-business.cz Pravidelné sekce : TOP STORY aktuality anketa a další
35
Děkujeme za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.