Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMatouš Svoboda
2
2 Media Pro Pictures – kdo jsme? MediaProPictures je producentská a kreativní společnost působící v ČR již od roku 2007. Zaměstnává odborníky z oblasti výroby i vývoje televizních a filmových projektů, kteří dlouhodobě spolupracují s nejúspěšnější komerční televizí v ČR TV Nova. Orientuje se na produkci pro filmový, televizní a komerční trh. Jako jeden z nejdůležitějších hráčů na trhu ve střední a východní Evropě společnost produkovala více než 80 národních či mezinárodních pořadů a tisíce hodin televizního programu. Je součástí nadnárodní značky MediaPro Entertainment, která sdružuje všechny jednotky operující v rámci mediální skupiny CME.
3
MPP nabízí Product Placement - Seriály /Ulice, Ordinace v růžové zahradě, Rady ptáka Loskutáka,aj. včetně nově připravovaných pořadů/ - Standardní nabídka aktivního a pasivního PP v pořadech Partnerství na projektech - Filmy /Signál, Okresní přebor/ - TV projekty – nové formáty /zapracování brandu do scénářů ještě před vznikem, komunikace produktu nebo služby klienta jako přirozené součásti děje/ Casting - Zastupování více než 6000 umělců, kteří jsou součástí naší databáze - MPP hvězdy => využití na akcích klienta – /Lukáš Adamec, Gabriela Gunčíková a hlavní postavy našich seriálů/ Production services - Events – organizace velkých akcí pro klienty => nad 500 lidí do neomezeně /reference – př. Silvestr na Václaváku/ - Commercials – výroba reklamních spotů
4
PRODUCT PLACEMENT
5
Product Placement 5 Umístění produktu, služby či verbální zmínky do pořadů vlastní tvorby * Kreativní nová forma zviditelnění značky/produktu nebo služby na televizní obrazovce Podmínkou je přirozené začlenění, které nenarušuje plynulost děje pořadu a to buď: a) pasivní formou /produkt je snímán v místě umístění, není začleněn do scénáře/ b) aktivní formou /produkt je začleněn do děje, včetně manipulace s ním/ PP vs klasická reklama: Bez extra nákladů na výrobu spotu Přesné zacílení na danou skupinu diváků Divák vnímá produkt jako přirozenou součást děje Zásah diváka přes emoce Zvyšuje účinek ostatních TV kampaní Hlavní výhody: Kreativní forma komunikace Divák skutečně vnímá a sleduje děj oblíbeného pořadu Edukace diváka přirozenou a zábavnou formou (hobby magazíny) PP vytváří pozitivní image produktu/značce a divák se s ním přirozeně ztotožní * Kromě tabákových výrobků a přípravků na lékařský předpis!
6
Cenová politika product placementu Ke každému případu implementace PP do pořadu přistupujeme individuálně na základě sledovanosti daného pořadu, délky spolupráce, způsobu komunikace, retence zákazníka atd. Ceny uvedené u jednotlivých pořadů jsou pouze orientační Je zde možnost využití objemových slev Speciální akční nabídky pro klienty s celoroční/dlouhodobou spoluprací 6 Výsledná cena obchodní spolupráce je vždy řešena individuálně na základě více kritérií! Výsledná cena obchodní spolupráce je vždy řešena individuálně na základě více kritérií!
7
7 Seriál z lékařského prostředí kamenické nemocnice nabízí příběhy lékařů a jejich rodin. Základní informace* 15 – 54 let: Dlouhodobě jednička na českém trhu ve sledovanosti v daném časovém pásmu Sledovanost – 1.115.000 diváků Rating – 19 % Share – 55,4 % (Rating 15+: 23,6 %, 2.085.000 diváků) Vysílání dvakrát týdně od 20.00 hodin * údaje TV Nova za 1.9. - 31.12.2010 ORDINACE V RŮŽOVÉ ZAHRADĚ - PP Orientační cena PP: Aktivní PP: 400.000 Kč Pasivní PP: 200.000 Kč
8
8 Základní informace* 15 – 54 let: Sledovanost – 581.000 diváků Rating – 9,9 % Share – 40,5 % (Rating 15+: 13,1 %, 1.157.000 diváků) Vysílání denně pondělí až pátek od 18.30 hodin * údaje TV Nova za 1.9. - 31.12.2010 Původní český seriál zachycuje příběhy a osudy lidí, žijící v jedné ULICI. ULICE - PP Orientační cena PP: Aktivní PP: 300.000 Kč Pasivní PP: 150.000 Kč
9
Reportáž: 150.000 Kč Reportáž popisuje jak si svépomocí vylepšit bydlení, zahradu apod. Produkt je do děje začleněn přirozeně, staticky a pasivně. RADY PTÁKA LOSKUTÁKA - PP Pořad plný tipů, trendů a zajímavých nápadů z oblasti kutilství, zahradničení, bydlení, vaření, chovatelství, koníčků. 9 Základní informace* 15 – 54 let: Sledovanost – 650.000 diváků Rating – 7,2% Share – 25% (Rating 15+: 13,1 %, 1.157.000 diváků) Vysílání každou neděli od 18.20 hod Repríza následující sobota dopoledne *údaje TV Nova za 1.9. - 31.12.2010
10
BABICOVY DOBROTY – PP Vysílání: každou neděli od 17.30 hod Natáčení: cca měsíc před vysíláním Stopáž: 20 minut Počet dílů: 15 Sledovanost: 939 000 diváků (Rating 10,7; Share 43%) Orientační cena PP do jednoho receptu: Aktivní PP: 100.000 Kč Jiří Babica v rámci představení svého receptu použije konkrétní značku (produkt) jako ingredienci (či pomůcku) potřebnou k vaření. Značka produktu je čitelná, verbálně vyzdvihne vlastnosti produktu, nicméně značku ani název výrobku verbálně nezmiňuje. S produktem manipuluje při vaření a produkt je během receptu i pasivně zobrazen v prostoru kuchyně.
11
Tescoma s chutí je pořad o vaření, ale nejen o receptech, ale i o vybavení kuchyně, návodech na správné vaření a hromadě dalších zajímavých věcí. 4 minuty vysílacího času jsou nabité veškerými kuchařskými trendy a tipy vysílání každý všední den 1 díl se v jeden den odvysílá 3x TESCOMA S CHUTÍ - PP 11 Základní informace*: Sledovanost – 142 000 diváků Rating – 1,6 % Share 40 % Orientační cena PP do jednoho receptu: Aktivní PP: 100.000 Kč *údaje TV Nova za 1.9. - 31.12.2010
12
TELESHOPPINGOVÝ BLOK
13
druh komerční komunikace trvá souvisle aspoň 15 minut obsahuje přímou nabídku zboží nebo služeb teleshopping dovoluje záběr na logo, jmenovat společnost/název výrobku, vyjadřovat se o vlastnostech produktu/služby V teleshoppingovém bloku je nutné ze strany klienta naplnit přímou nabídku, která obsahuje: přesný název výrobku cenu konečnou (př. přímo za produkt/za jednotku) místo přímého nákupu (př. call centrum/objednávkové telefonní číslo/objednávkový email/objednávkový formulář na webových stránkách) TV Nova jako jediná na mediálním trhu nabízí reportážně zpracovaný teleshoppingový blok v ČR 13
14
TIPY PTÁKA LOSKUTÁKA – TSH Moderátor společně s hostem pořadu (odborník z propagované firmy) představují tipy s jasnou prezentací nabízeného produktu. je řečen název produktu, cena a místo nákupu vyjadřujeme se o vlastnostech produktu jmenujeme název společnosti i jméno propagovaného produktu 14 TSH je natočen reportážní technikou Cenotvorba TSH Cena: 350.000 Kč/ 1 reportáž Náklady na natočení TSH jsou součástí obchodní nabídky
15
BABICOVY TIPY – TSH Vysílání: po skončení Babicových Dobrot Stopáž: 15 minut Počet dílů: 15 Obsah: Jiří Babica představí v pořadu 2 recepty Teleshopping: přímá vybídka konkrétního produktu Nová nestandardní forma komunikace, obsahuje přímou vybídku ke koupi Přirozeně zakomponováno s přesnou cílovou skupinou Cenotvorba TSH Cena: 250.000 Kč/ 1 recept
16
V PP PRO ROK 2012 PŘEDĚLY v seriálech vlastní tvorby Zobrazení loga klienta mezi jednotlivými obrazy – přirozeně začleněný produkt na obrazovce při přechodu z jednoho do druhého seriálového prostředí /př.logo na budově vily Ordinace v růžové zahradě, billboard v Ulici atd./ Počet dílů: minimálně 10 Stopáž předělu: 3s Cena za jedno zobrazení: Ordinace v růžové zahradě: 80.000 Kč Ulice: 50.0000 Kč LOGO KLIENTA u piktogramu PP – pouze jako součást PP Počet zobrazení: 6x/1 díl Stopáž zobrazení: 3s Cena za jedno zobrazení: Prime Time: 80.000 Kč Off Prime Time: 40.000 Kč 16
17
REFERENCE „Product placement na TV Nova je pro nás vítaným doplňkem komunikace na této televizní stanici. Díky našemu silnému zázemí obchodních zástupců, můžeme na nastávající díl s product placementem upozornit s předstihem. Po každém odvysílání pak máme velice pozitivní zpětnou vazbu, která pomáhá obchodním zástupcům při prodeji výrobků, které se na Nově objevily.” Kristyna Kroftova, Senior Advertising Specialist, Avon Cosmetics, s.r.o. „Tescoma s.r.o. je velmi spokojená se spoluprací a prezentováním výrobků v pořadu Rady ptáka Loskutáka. Jeho efektivnost sledujeme velmi bedlivě, používáme k tomu sofistikované nástroje, a můžeme potvrdit, že dopad pořadu na následné spotřebitelské chování je více než uspokojivý.“ Johana Turnerová, Tescoma s.r.o. „Vliv na emocionální atributy značky Corega u cílové skupiny je nesporný“ Ctirad Capůrka, Senior Brand Manager, GSK Czech Republic „Spokojeni jsme byli, mělo to obrovský úspěch. Plánujeme pokračovat. Renáta Kopečná, BASF – The Chemical Company 17
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.