Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMartin Hruška
1
Časopis pro manažery ČSOB skupiny Navigátor
2
S dvouměsíční periodicitou informuje o novinkách v bance skupině, představuje projekty a útvary a přináší rozhovory se zajímavými kolegy. Detailně rozebírá hospodářské výsledky skupiny i konkurence. Podporuje hodnoty společnosti. Věnuje se tématům rozvoje a leadershipu. Informuje o změnách na manažerských pozicích, představuje nové tváře.
3
Hlavní cíl: komunikace cílená na specifickou skupinu – manažery a vedoucí pracovníky podrobnější a odbornější popis projektů a procesů než v celobankovním časopisu; dostatek prostoru na vzdělávání a tipy určené pouze manažerům; časopis slouží jako platforma, na které si mohou čtenáři vyměňovat názory či zkušenosti napříč všemi regiony; díky elektronické formě lze snadno sledovat preference čtenářů (např. pomocí vstupů na jednotlivé články nebo jejich hodnocení).
4
Aktuality Strategická témata, zprávy z představenstva, ze skupiny, od konkurence … Hlavní téma Etika, bohatství, lidé, partnerství, konkurence … Rozvoj Rozvojové programy, zážitkové tréninky, … Zaujalo nás Nové aplikace, inovativní projekty, výsledky průzkumů … K zamyšlení Rozhovory se zajímavými lidmi, tipy na literaturu … Nové tváře Medailonky nových manažerů, přehled změn na manažerských pozicích.
6
Elektronická verze se zachováním grafické kvality a uživatelské přívětivosti tištěné verze; Přístup omezen na IP adresy bez nutnosti zadávat heslo; Interaktivita – uživatelé hodnotí články, diskutují nad nimi, vkládají své názory do anket; Technické možnosti – funkční odkazy na interní i externí stránky, vkládání videí; Měřitelnost – počet vstupů na stránku, počet stáhnutí PDF (pro tisk), hodnocení článků.
12
Časopis si pravidelně otevře cca 900 osob. Objektivní měření oproti původním odhadům a výsledkům průzkumu s nízkou návratností. Každé číslo si vytiskne v průměru 140 čtenářů. Na jednotlivé články vstupuje průměrně 650 čtenářů. Díky přehledné liště nemusí čtenář listovat celým časopisem. Články jsou průměrně hodnoceny čtyřmi hvězdičkami (z pěti). Čtenář vidí své i celkové hodnocení.
13
„Od statického pdf k moderní interaktivní platformě.“ Zkombinovali jsme kvalitní grafické zpracování, výhody pohodlného tisku a příjemného čtení. Nerezignovali jsme na tištěnou formu, proto není časopis zpracován u newsletterů obvyklou formou „prokliků“ přes názvy jednotlivých článků, ale je tradičním listovacím časopisem. Časopis je uživatelsky přívětivý jak na monitoru, tak v papírové formě. Čtenáři mají možnost vyjadřovat se ke článkům, hodnotit je, diskutovat s kolegy, účastnit se anket, vstupovat na interní i externí webové stránky. Newsletter nezahlcuje e-mailové schránky příjemců megabity, a přesto doručí plnohodnotný časopis. Čtenáři najdou rozhovory nejen s interními odborníky, ale i externími kapacitami. Odborná témata prokládáme oddychovými tématy, jako jsou tipy na zajímavé knížky. Při zachování stejných nákladů provozujeme časopis s výrazně vyšším množstvím funkčností, interaktivitou a uživatelským komfortem.
14
Distribuce plnohodnotného časopisu napříč republikou za téměř nulové náklady; Interně vytvářené texty – autoři přesně ví, o čem a pro koho píšou; Grafické zpracování v kvalitě tištěných periodik; Interaktivita – hodnocení článků, diskuze, ankety, videa.
15
Sledovat aktuální trendy a reagovat na ně V nedávné době jsme například přidali možnost zveřejňování videí. Přinášet více exkluzivních rozhovorů s vrcholnými manažery skupiny ČSOB Např. do příštího čísla chystáme rozhovor s členkou představenstva KBC Vladimírou Papirnik. Ještě více zlepšit měřitelnost Chystáme se například měřit délku pobytu na stránce. Přiblížit časopis představám čtenářů V plánu je provedení hloubkových rozhovorů se čtenáři i nečtenáři.
16
Denisa Mannová – šéfredaktorka Ogilvy Interactive – grafické zpracování
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.