Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
ŠÍŘÍME PRINCIPY CSR A UDRŽITELNÉHO PODNIKÁNÍ
2
BYZNYS PRO SPOLEČNOST Byznys pro společnost JE NEJVĚTŠÍ ODBORNÁ PLATFORMA FIREM PRO SDÍLENÍ A ŠÍŘENÍ PRINCIPů CSR A UDRŽITELNÉHO PODNiKÁNÍ sdružUJEME firmy, které ve své činnosti uplatňují principy udržitelnÉHO PODNIKÁNÍ a společenské odpovědnosti (CSR).
3
BYZNYS PRO SPOLEČNOST svým členům přináší odbornou podporu v rozvíjení CSR a Udržitelného podnikání. Byznys pro společnost ve spolupráci se svými členy přispívá k vyšší kvalitě hodnot, vztahů a prostředí, ve kterém žijeme. Národní partnerská organizace CSR Europe, CSR 360, BITC zapojených firem ročně. Nové koncepty (Cradle to Cradle), programy (Potraviny pomáhají, New Job New life) Společné odborné aktivity (Dodavatelé, Leadership žen, Age management, firemní dobrovolnictví, reporting a měření atd)
4
BYZNYS PRO SPOLEČNOST BYZNYS PRO SPOLEČNOST
Voda jako součást udržitelného podnikání Water/Energy jako součástí reputace a nákladů 48% ředitelů plánuje snížit dopad na životní prostředí. BYZNYS PRO SPOLEČNOST
5
Tematická expertní skupina Firmy a voda Začali jsme 22. 3
Tematická expertní skupina Firmy a voda Začali jsme na konferenci ke světovému dni vody Pro každou firmu může být voda jedním z prvků její strategie udržitelného podnikání. Nemusí se však jednat pouze o výrobní společnosti, existuje řada odvětví, kde se voda na první pohled nezdá jedním ze strategicky důležitých prvků. Přesto ve všech případech pomáhá, kromě budování dobré reputace, vytvářet konkurenční výhodu a v mnoha případech i významné úspory nákladů.
6
Nebylo by Tematické expertní skupiny Firmy a voda bez Generálního patrona
7
VÁŽENÝMI a aktivními ČLENY SKUPINY BYLI
8
Kdo byl například s námi?
Jiří Hauptmann Heineken Vendula Valentová Veolia Voda Martin Schreier Skupina ČEZ Gilles Oulevey MOSAIC HOUSE Zdeněk Horáček Ambruz & Dark Jan Chlubna Skanska Pavla Mášková Plzeňský Prazdroj Lenka Bočková ŠKODA AUTO
9
Na čem jsme pracovali? - otevření diskuze na téma udržitelné nakládání s vodou - sdílení příkladů dobré praxe - vytvoření materiálu pro ostatní firmy
10
Spolupracovali jsme s odborníky
11
Organizovali Exkurze – praktické ukázky řešení
SKANSKA ŠKODA AUTO
12
K čemu jsme došli? - firma se musí zajímat, jak řídí své nakládání s vodou a způsoby se snaží stále zdokonalovat - firma monitoruje a vyhodnocuje tuto oblast - firma vzdělává své zaměstnance a informuje zákazníky
13
Co jsme udělali pro ostatní firmy? Brožura Firmy a voda
14
Společně jsme se postavili za vodu a chceme inspirovat ostatní.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.