Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Prezentace týmu Salacracing
3
Jméno: Michal Salač jun.
Národnost: Česká Republika Narozen: , Všejany Stav: svobodný Výška: 176 cm Váha: 57 kg Koníčky: Plavání, Thai-box, motokros a vše co se točí okolo aut a motorek web: Zájmy: motorismus, obchod, tenis Oblíbené okruhy: Brno, Paortimao, Valencia Oblíbený sportovec: Ben Spies, Kuba a Matěj Smržovi Nejlepší moment kariéry: 2. místo v Brně Alpe Adria a 3. místo v Mostě Alpe Adria třída Superstock 600 Nejhorší moment kariéry: Pád v Brně v prvním kole při ME Superstock 600 Oblíbené jídlo: Rýže těstoviny, kuřecí, hovězí a krůtí maso včetně ryb sem tam nějaká ta mořská potvora:-) Oblíbené pití: Isostar, voda, Red-Bull Oblíbený film: Rychle a zběsile, Pearl Harbor, Kurýr Oblíbený seriál: Simpsnovi, Přátelé, Krok za krokem, Comeback Oblíbená hudba: Kabát, Linkin Park, Nightwish Oblíbená kniha: nečtu, ale MS silničních motocyklů 2009 od pana Rejdy je super...
4
Závodnická kariéra 2006 - 4.místo MČR 125ccm Sportproduction
místo MČR 125ccm Sportproduction, 8.místo Alpe-Adria Cup místo MČR Volná třída do 600ccm, 10.místo MČR Supersport 2009 – průběžné 1.místo v Alpe-Adria Cup. Poslední dva závody ukončeny a přechod do týmu MS Racing – třída European Superstock 600
5
Novinky Michal vstupuje do třídy FIM Superstock 1000 s motocyklem Aprilia RSV4 Factory za tovární podpory této značky Nyní se tvrdě připravuje na sezonu a věří ve vynikající výsledky a umístění se na bodovaných pozicích. Koncem února ho čeká testovaní v Albacete,Valencii a Portimau. proběhla v Praze, v sídle českého zastoupení motocyklů Aprilia, tisková konference, na které byl představen zbrusu nový závodní speciál Aprilia RSV4 Factory, se kterým tým nastoupí do desetidílného světového poháru Superstocků První testy plánuje tým na začátek března ve Španělsku. Úvodní závod se koná poslední březnový víkend v portugalském Portimau. Domácí fanoušci mohou MS Racing tým a jeho jezdce vidět na Masarykově okruhu 16. května při Memoriálu Františka Šťastného a především při červencovém mistrovství světa Superbiků.
6
Aprilia Racing RSV 4 Superstock
Typ motoru: čtyřválec do V s úhlem 65°, 4takt, vodou chlazený, rozvod DOHC, 4 ventily na válec Vrtání x zdvih: 78 x 52.3 mm Zdvihový objem: 999,6 ccm Kompresní poměr: MS Racing neuvádí Max. výkon: MS Racing neuvádí Max. kroutící moment: MS Racing neuvádí Rozvor: 1440 mm Výška sedla: 880 mm Světla výška: 105 mm Palivový systém: Airbox plněný dvěma náfuky, 4 weber marelli sání o průměru 48 mm řízené systémem "ride by wire", dva vstřiky na válec, řídící jednotkou řízená délka sání Zapalování: jednou svíčkou na válec, zapalování řízené Aprilia Racing řídící jednotkou dovolující měnit palivové a předstihové mapy, lehký závodní kabelový svazek s displeyem ukazující čas na kolo a základní údaje o motoru Výfukový systém: Akrapovič s jednou koncovkou karbon-titan Startování motoru: elektrické Převodovka: 6-ti rychlostí, elektronické řazení Sekundární převod: řetěz TSUBAKI 520 Racing-Pro, převody CONTRA Spojka: více lamelová spojka v oleji s mechanickým anti hoppingem Objem nádrže: nádrž se závodním víčkem na 17 litrů Kola: hliníkové ráfky Aprilia s 5ti dělenými paprsky s proti prokluzovou úpravou Pneumatiky - přední: 120/70ZR17 Pirelli SC1 Supercorsa, radiální bezdušová pneumatika Pneumatiky - zadní: 190/50ZR17 Pirelli SC1 Supercorsa, radiální bezdušová pneumatika Odpružení - přední: upside-down přední vidlice s nastavovatelným předpětím, kompresí a odskokem, vnitřní trubky o průměru 43 mm, catridge Öhlins racing Odpružení - zadní: oboustraná hliníková kyvná vidlice, zadní tlumič Öhlins TTX36 s nastavovatelnou délkou, předpětím pružiny, kompresí a odskokem, progresivní přepákování APS Brzdy - přední: 2 plouvoucí disky o průměru 320 mm, lehké nerezové ocelové třmeny Brembo monoblok se čtyřmi pístky o průměru 34 mm, radiální pumpa a ocelové pletené hadice Brzdy - zadní: 1 kotouč o průměru 220 mm s 2 pístky 32 mm, pumpa s integrovanou nádobkou a ocelové pletené hadice Hmotnost: 179 kg v závodním stavu s prázdnou nádrží, rozdělení váhy 52% předek, 48% zadek
7
Kalendář závodů 2010 Portimao 26.3 - 28.3 Valencia 9.4 - 11.4 Assen
Valencia Assen Monza Misano Adriatico Brno Silverstone Nurburgring Imola Magny Cours
9
Jméno:Salač Filip #4 Zvláštní faktor: Nejmladší registrovaný český jezdec Narozen : Bydliště: Všejany Stav: Svobodný Povolání: školák první rok mám za sebou - je to dřina:-) Výška: 110 cm Váha: 18 kg Záliby: Lego, Playstation, PC Oblíbené jídlo: řízek a kaše Pití: cola a multivitamín Hudba: disco Začátek závodnické kariéry: 2006 Startovní číslo: 4 Závodní stroj: Polini GP4 reverse Junior Motto: „jezdím pajbu kámo“
10
Závodnická kariéra 2007- 1.místo Minibike Junior A, Itálie PrimaPassi
1.místo Minibike Junior A, Rakousko místo Minibike Junior A, ČR místo Minibike Junior A, Itálie PrimaPassi 1.místo Minibike Junior A, Rakousko místo Minibike Junior A, ČR 5.místo Minibike Junior A, Evropa
11
Novinky Filip od března 2010 nastupuje do jezdecké školy pod vedením Aspara Martineze a zároveň se chystá na španělské mistrovství Minibike 40, na mistrovství Itálie, ve třídě Prima Passi. V neposlední řadě by chtěl své zkušenosti zúročit v mistrovství Evropy Minibike 40. Tento rok se konal 9. ročník Zlatého Oříšku , ve kterém se Filip dostal mezi prvních deset vítězů a odvezl si z Brněnského studia sošku Zlatého Oříšku.
12
Polini 910 GP4 Air Junior Typ motoru: dvoudobý jednoválec chlazený vzduchem Zdvihový objem: 39,69ccm Vrtání a zdvih:36,0x39,0mm Kompresní poměr: 14,0:1 Max. výkon: 4,20 HP (3,1 KW) Výška sedla: 395 mm Palivový systém: SHA 14-14 Startování motoru: elektrické Spojka: odstředivá Pneumatiky – přední/zadní: 90/65 – R6,5 PH5 Pneumatiky - zadní: 190/50ZR17 Brzdy - přední: jednoduché kotoučové 148 mm Brzdy - zadní: jednoduché kotoučové 130mm Délka/šířka: 940mm x 240mm
13
Kalendář závodů 2010 Minimotos Valencia 27.3 - 28.3 Trofej NORD-Over
Fuorigiri 28.3 Mistrovstvi Emilia Romagna Circuito del Persico 11.4 Bacarot Trofej ITALIA Galliano Park 25.4 LAGO Max Minimoto Ravena 30.5 Volpiano Vinaros Pomposa MOTO 13.6
14
Kalendář závodů 2010 Mistrovstvi Emilia Romagna Pomposa MOTO 13.6
Trofej NORD-Over Fuorigiri 26.6 Trofej ITALIA Mugellino Minimoto 27.6 Nwe Motopark Cattolica 4.7 Minimotos Villena ABC Latina 25.7 UEM Road racing mini moto Champ. Wittgenborn Oasi Kart Crevoladossola 22.8
15
Kalendář závodů 2010 Minimotos TBD 18.9 - 19.9 Oliva 9.10 - 10.10
Trofej ITALIA Motodromo Giacomo 17.10 Almenara
16
Vize týmu Salacracing Jezdci týmu chtějí co nejlépe prezentovat své partnery a týmy v prestižních světových pohárech Superstock 1000 na motocyklu Aprilia RSV4 Factory s jeho tovární podporou, španělském mistrovství Minibike 40, Mistrovství Itálie Pima Passi a Mistrovství Evropy Minibike 40.
17
Reklama pro partnery a sponzory
1. Našim partnerům a sponzorům nabízíme zajištění veškeré reklamy a prezentace jejich firem na kamionech přepravujících technické zázemí a hospitality, na závodních motocyklech, kombinézách a popřípadě i na týmovém oblečení.
18
2. Partneři a sponzoři budou prezentováni v televizním vysíláním přímo z místa dění ( Eurosport / Eurosport 2) , v časopisech, v novinách a tiskových zprávách na internetu. Jejich loga budou vidět i na tiskových konferencích. .
19
3. Pro partnery a sponzory zajistíme V. I. P
3. Pro partnery a sponzory zajistíme V.I.P. vstupenky včetně kompletního servisu a cateringu na všechny závody Mistrovství světa Superbiků. .
20
4. Salacracing pořádá různé akce, na kterých si partneři a sponzoři mohou pravidelně vyzkoušet jízdu na závodních motocyklech ..
21
Díky za Vaši pozornost a spolupráci, Váš Team
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.